Lalka uczestnika “Mam talent” reklamuje naleśniki Virtu (wideo)
Produkująca gotowe dania firma Virtu rozpoczęła pierwszą w swojej historii dużą kampanię reklamową. Pierwszą odsłonę akcji stanowi spot z lalkami, które animuje Konrad “Kony” Czarkowski, finalista trzeciej edycji show TVN-u “Mam talent”.
Kampania ma charakter wizerunkowy i promuje jednocześnie produkty Virtu. Jej celem jest ukształtowanie i wzmocnienie wizerunku tej firmy jako czołowego producenta dań gotowych w Polsce. Hasło akcji brzmi: “Nie rób tego sam! Virtu! Szybko i smacznie!”.
Pierwszy, utrzymany w bajkowej konwencji spot w kampanii promuje naleśniki Virtu. Przedstawia on lalkę kucharza, która nie radząc sobie z przygotowaniem tradycyjnych naleśników, sięga po gotowy produkt marki Virtu. Reklama jest emitowana od 9 lipca br. w 63 kinach sieci Cinema City, Helios i Nove Kino przed filmami “Toy Story 3”, “Shrek Forever” oraz “Dzwoneczek 3”.
W dalszym okresie kampania będzie prowadzona także w telewizji, prasie, internecie i z wykorzystaniem outdooru (billboardy oraz reklama tranzytowa). Akcja będzie trwała do końca roku, a intensyfikacja działań planowana jest na wrzesień i październik. Poza naleśnikami w ramach kampanii promowane będą także krokiety.
Kreację i mediaplan kampanii przygotowała agencja Euroforum, a za nakręcenie spotu odpowiadała agencja DeLord.
Dołącz do dyskusji: Lalka uczestnika “Mam talent” reklamuje naleśniki Virtu (wideo)
lepiej kupić sztuczny naleśnik FIRMY Virtu...
niesmaczne