Legia Warszawa z dwumiesięcznikiem „Młoda Legia” dla nastolatków, wydawcą Edipresse Polska
W sprzedaży pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Młoda Legia” dotyczącego klubu piłkarskiego Legia Warszawa, a skierowanego głównie do dzieci i młodzieży. Wydawcą pisma jest Edipresse Polska.
W „Młodej Legii” publikowane będą ciekawostki dotyczące Legii Warszawa, wywiady z jej zawodnikami, piłkarskie porady oraz plakaty. W każdym numerze będą ogłaszane konkursy z nagrodami oraz dołączane klubowe gadżety.
„Młoda Legia” ma 32 strony, kosztuje 9,99 zł. Nakład wynosi ok. 40 tys. egz., pismo jest dystrybuowane w całym kraju.
To kolejny tytuł prasowy dotyczący Legii Warszawa. W latach 1997-2008 ukazywał się tygodnik „Nasza Legia”, skierowany także do starszych kibiców.
Legia Warszawa w tym roku zdobyła mistrzostwo i Puchar Polski oraz jako pierwszy polski klub od 20 lat awansowała do fazy grupowej Ligi Mistrzów. W ostatnich latach była zdecydowanie najbogatszym polskim klubem piłkarskim, a w tym roku jej budżet mocno wzrośnie dzięki grze w LM. Jest też najpopularniejszym rodzimym klubem w internecie: jej facebookowy fanpage ma obecnie 952 tys. użytkowników, profil youtube'owy - 63,2 tys. subskrybentów, a profil twitterowy - 150,5 tys. followersów.
Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa z dwumiesięcznikiem „Młoda Legia” dla nastolatków, wydawcą Edipresse Polska