SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lenny Kravitz jako lajkonik w kampanii "Kraków wart jest zaliczenia!"

Pod hasłem "Kraków wart jest zaliczenia!" rozpoczęła się kampania reklamująca letnie imprezy kulturalne odbywające się w tym mieście. Akcja obejmuje outdoor, BTL, internet i radio.

Kampania reklamowa "Kraków wart jest zaliczenia!" promuje imprezy kulturalne zaplanowane w tym mieście na nadchodzące lato, przede wszystkim Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom i koncert Lenny'ego Kravitz'a. Akcja jest częścią projektu "6 zmysłów" promującego Kraków jako miejsce wydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. Poszczególne kreacje pokazują hasło "Galopem na&" i oryginalne wersje lajkonika, z których jedna jest ucharakteryzowana na Lenny'ego Kravitza.

krakow

Kampania jest prowadzona na outdoorze (billboardy i citylighty w Krakówie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Warszawie i Poznaniu) oraz w BTL-u (ulotki w formie indeksu i zwolnienia dystrybuowane przed uczelniami w całej Polsce, zawieszki na drzwi z hasłem "Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie" w akademikach oraz ulotki, zawieszki i plakaty w krakowskich salonach sieci Empik). Ponadto akcja obejmuje internet (dział na stronie www.krakow.pl, bannery w serwisach students.pl i aktivist.pl) i radio (RMF Maxxx w całej Polsce). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja Tippingpoint wchodząca w skład grupy TBWA, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego.

Dołącz do dyskusji: Lenny Kravitz jako lajkonik w kampanii "Kraków wart jest zaliczenia!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl