LG wprowadza na polski rynek telefon LG Shine
Koncern LG wprowadził na polski rynek najnowszy model telefonu zsegmentu premium - LG Shine. Premierze towarzyszy multimedialnakampania reklamowa pod hasłem "Born to shine".
Celem kampanii jest przede wszystkim przedstawienie nowegomodelu dostępnego w portfolio firmy - telefonu LG Shine. Kampaniama na celu także zbudowanie wizerunku marki LG jako producentazaawansowanych telefonów komórkowych z segementu Premium.
Zintegrowana kampania rozpoczyna się w ostatnim tygodniuwrześnia i potrwa do listopada 2007. Obejmie ona kampaniętelewizyjną przy wybranych programach nawiązujących do stylu życiaoraz dóbr ekskluzywnych w TVN - TVN Turbo, TVN Style, TVN24, MTV,VIVA, VH1. Kampania obecna będzie również w jednej z największychsieci kin - Cienema City.
Wykorzystany do komunikacji ATL spot reklamowy przedstawia młodąkobietę, która spaceruje nocą przez metropolię. Kobieta roztaczawokół siebie blask, który zmienia noc w jasny dzień, miastobłyszczy podobne jak sama bohaterka. Kreacja zakłada przypisaniecech telefonu jego użytkownikowi, który dzięki niemu może zabłysnąćw tłumie przechodniów.
Kampania prasowa wykorzystuje dwa różne layouty, jeden kierowanydo kobiet (w którym podkreślona jest ozdobna funkcja telefonu),drugi przeznaczony dla prasy męskiej (podkreślone cechy: metalowaobudowa, prosta linia). Wybrane media to prasa branżowa (m.in.Mobility, Mobile-Internet, Twoja komórka), prasa męska i kobieca zsegmentu premium (m.in. Playboy, Focus, Twój Styl, Viva).
Grupę docelową kampanii stanowią mieszkańcy dużych miast powyżej100 tyś. w wieku 20-39, głównie trendsetterzy i liderzy opinii. Totakże młodzi indywidualiści
i profesjonaliści, dla których gadgety, czy dobra konsumenckiepozwalają podkreślić ich osobowość oraz wyróżnić się w tłumiedoskonałym stylem. Grupą docelową marki LG są osoby, dla którychdesign ma duże znaczenie, cenią zarówno funkcjonalność, ale równieżkierują się względami estetycznymi, przy wyborze produktów -czytamy w komunikacie.
LG prowadzi również działania promocyjne przy współpracy zoperatorami telefonii komórkowej.
"Telefon LG Shine jest jednym z najbardziej popularnychtelefonów na rynkach Europy Zachodniej. W samej Wielkiej Brytanii wciągu 2 tygodni od wprowadzenia na rynek w kwietniu 2007 - dziennasprzedaż tego modelu wynosiła 2 000. Od początku roku - do wrześniabr. sprzedano na świecie ponad 3 mln egzemplarzy. W Polsce zarównoLG Shine jak i równolegle wprowadzany telefon Prada od LGwyznaczają nowy kierunek projektowania elektroniki użytkowej przezLG, w której design oraz kryteria stylistyczne mają tak samo dużeznaczenie jak i nowe technologie. - mówi Krzysztof Zych - MarketingManager w firmie LG.
Dołącz do dyskusji: LG wprowadza na polski rynek telefon LG Shine