SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl stawia na ofertę bezmięsną. Więcej produktów dla wegetarian i wegan

Lidl na swojej stronie internetowej zamieścił specjalną sekcję z ofertą produktów dla wegetaran i wegan.

W sekcji "wege i vegan" na stronie internetowej Lidla znalazło się kilkadziesiąt różnych produktów bezmięsnych - od przekąsek śniadaniowych (np. różne rodzaje hummusu), przez suche produkty (soczewica, makarony, ciecierzyca), po dania gotowe i tzw. superfoods (quinoa, jagody Goji, spirulina).

- Zdecydowaliśmy się na uruchomienie strefy wegetariańskiej na lidl.pl, ponieważ zauważamy duże zainteresowanie tego typu dietą. Chcieliśmy pokazać naszym klientom, że mamy szeroką ofertę produktów, stworzonych z myślą o weganach oraz wegetarianach. Dodatkową zaletą tej podstrony są przepisy kulinarne, które mogą być ogromną inspiracją dla wszystkich poszukujących alternatywy dla diety złożonej z dań mięsnych lub ze składnikami pochodzenia zwierzęcego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

Menadżerka przekazała nam także, że Lidl zachowa na stronie zakładkę z produktami wege, gdzie obok produktów znajdują się również gotowe przepisy na dania bezmięsne.

- Wierzymy, że ta podstrona może być pomocna i szczególnie interesująca dla osób, których dieta bazuje na produktach roślinnych lub tych, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa czy produktów odzwierzęcych. Mamy nadzieję, że dzięki oznaczeniom „Dla wegan” weganie w prosty sposób odnajdą wegańskie produkty w naszej ofercie i zaplanują codzienne zakupy - mówi nam Robaszkiewicz.

Lidl sukcesywnie poszerza swoją stałą ofertę bezmięsną, od ubiegłego roku sprzedaje w m.in. roślinne burgery i klopsy marki Dobra Kaloria. W asortymencie ma również wegan m.in. BIO dżemy, masła orzechowe, pasty warzywne, kasze, oliwy i oleje oraz dania gotowe (pierogi wegańskie).

- W dalszym ciągu zamierzamy poszerzać tę grupę asortymentową. Nasi klienci znaleźć mogą również naturalne, wegańskie kosmetyki marki własnej Cien Food for Skin - m.in. kremy i mydła do rąk, maseczki, żele pod prysznic czy balsamy do ciała - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz.

Sklepy rozszerzają ofertę dla wegearian i wegan

Coraz więcej Polaków stara się ograniczać w swojej diecie produkty mięsne. Według ubiegłorocznego badania IQS, 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa. Powód? Strach o to, co znajduje się w kupowanym mięsie, wysoka kaloryczność oraz względy etyczne.

Lidl Polska to kolejna sieć mocno stawiająca na bezmięsne produkty. Francuski E.Leclerc na swojej liście celów rozwojowych ma m.in. "dbałość o zróżnicowaną dietę klientów sieci". - Rolą odpowiedzialnego dystrybutora żywności jest informowanie klientów o zdrowie diecie - uzasadnia Jacek Stachoń, development manager Scamark Polska, Grupa E.Leclerc Polska.

Carrefour pod koniec ubiegłego roku wprowadził do Polski nowy koncept sklepów Bio, gdzie można kupować na wagę około 50 produktów sypkich (płatki, kasze, makarony, rośliny strączkowe, kawa, herbata, bakalie), wytwarzanych w sposób ekologiczny. Asortyment dla wegearian i wegan stopniowo zwiększany jest także w tradycyjnych hipermarketach tej sieci.

Dołącz do dyskusji: Lidl stawia na ofertę bezmięsną. Więcej produktów dla wegetarian i wegan

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Te vega produkty sa drozsze od miesa. Znowu chca wiecej kasy wyciagnac.
0 0
odpowiedź
User
Brawo
Najłatwiej się kroi lewackie lemingi więc słuszna polityka Lidla
0 0
odpowiedź
User
Jancio - Weganin
Bardzo dobrze. Konwergentna oferta. To mi się podoba. Bo jestem weganinem od 30 lat.
0 0
odpowiedź