„Wszystko co najlepsze z mleka” - Lidl reklamuje nabiał marki Pilos
Sieć sklepów Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Ruszyła właśnie kampania promująca markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka.
Lidl Polska prowadzi obecnie kampanię „Wszystko co najlepsze z mleka”, która promuje produkty dostępne pod marką Pilos. Sieć podkreśla, że to właśnie dzięki polskiemu mleku, artykuły mają wyjątkowy smak i cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów.
Kampanii towarzyszą również specjalne oferty promocyjne – od czwartku 13 kwietnia do soboty 15 kwietnia przy zakupie dwóch opakowań jogurtu naturalnego 3% Pilos za drugie opakowanie zapłacimy 60 proc. taniej (1,23 zł/ 400g/ 1 opak. – cena przy zakupie dwóch sztuk, 1,76 zł – cena regularna).
Kampania „Pilos – wszystko co najlepsze z mleka” została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, POS oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do końca kwietnia br.
Ponad 850 sklepów Lidl w Polsce
W grudniu ub.r., otwierając kolejne sześć sklepów, Lidl przekroczył poziom 850 placówek handlowych w Polsce. W drugiej połowie lutego uruchomiono dalszych pięć sklepów.
W roku finansowym zakończonym w lutym ub.r. Lidl Polska zanotował wzrost przychodów o 12,7 proc. do 26,9 mld zł i spadek zysku netto z 1,69 do 1,28 mld zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 1,2 tys. do 22 tys. pracowników.
Dołącz do dyskusji: „Wszystko co najlepsze z mleka” - Lidl reklamuje nabiał marki Pilos