Lipton w limitowanych opakowaniach z okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Unilever Polska wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję opakowań herbat Lipton Yellow Label z radosną i kolorową grafiką. Marka włącza się w organizację 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Marka Lipton po raz trzeci angażuje się we wsparcie WOŚP. Tegoroczna współpraca jest kontynuacją kampanii „Jeloł!”, w której konsumenci dzielili się swoim optymizmem w konkursach na pozytywne hasła i zdjęcia.
Na sklepowych półkach pojawiły się już finałowe opakowania herbaty Lipton Yellow Label, ozdobione sercem Orkiestry i radosną grafiką. Ich zakup wspiera Fundację WOŚP. Na zawieszkach herbat w promocyjnych opakowaniach konsumenci znajdą 100 zwycięskich, emanujących optymizmem haseł z konkursu Pisz&Love!
W akcji Art&Love zwycięskie hasła z pierwszej aktywacji Jeloł!, Pisz&Love, stały się inspiracją dla polskich artystów (m.in. Magdy Pankiewicz, Luizy Kwiatkowskiej, Kasi Boguckiej i Alka Lisa Kuli Morawskiego). Ich prace będzie można kupić na aukcjach Fundacji WOŚP.
- Przez cały rok Lipton dzielił się optymistyczną perspektywą i nastrajał do pozytywnego przeżywania każdej chwili m.in. poprzez takie akcje jak Pisz&Love oraz Foto&Love. Natomiast teraz, kiedy Święta Bożego Narodzenia nastrajają wszystkich do dzielenia się z innymi, chcemy przystanąć, aby w ten liptonowy, radosny i optymistyczny sposób pomóc innym, wspierając kolejny Wielki Finał WOŚP - mówi Beata Pijanowska, brand manager marki Lipton.
Za pomysł i realizację aktywacji, od początku współpracy Lipton i WOŚP odpowiada agencja reklamowa Advalue. Jest ona również autorem konceptu kreatywnego Jeloł! i realizuje pozostałe aktywności marki Lipton w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Lipton w limitowanych opakowaniach z okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy