SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lloyds stawia na MEC

Lloyds Banking Group wybrała dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) doobsługi swojego skonsolidowanego budżetu medialnego.

Czołowa brytyjska grupa bankowa powstała w ubiegłym roku wwyniku połączenia banków Lloyds TSB i Halifax Bank of Scotland(HBOS).

W przetargu na warty 80 milionów funtów budżet należąca do WPPGroup agencja pokonała domy mediowe ZenithOptimedia (do tej poryobsługujący w tym zakresie Lloyds TSB), Vizeum (odpowiedzialny zabudżet medialny HBOS) oraz OMD. Cały proces trwał cztery miesiące,a w ostatecznej rozgrywce MEC pokonał ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Lloyds stawia na MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl