„Loft Life” reklamuje mieszkania Woronicza Qbik
Rozpoczęła się kampania reklamowa warszawskich apartamentowców Woronicza Qbik. Akcję pod hasłem „Loft Life” przygotowały agencje Pompidou i Hypermedia oraz dom mediowy MPG.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Woronicza Qbik podkreśla, że w ramach tej inwestycji – realizowanej w warszawskiej dzielnicy Mokotów – będą dostępne mieszkania typu soft loft. Akcja pod hasłem „Loft Life” pokazuje, że mieszkanie w takich apartamentach oznacza nowy styl życia. Przekazy – mające charakter emocjonalny – są skierowane do planujących zakup mieszkania osób, które cenią sobie nieszablonowe rozwiązania aranżacyjne.
Akcja jest prowadzona w Warszawie, obejmując internet (m.in. gazeta.pl, onet.pl, bankier.pl, przekroj.pl, tvncnbs.pl), prasę (m.in. „Newsweek”, „Polityka”, „Forbes”, „Twój Styl”, „Men’s Heath”), radio (PIN, Roxy, RMF Classic) oraz outdoor (nośniki klasy premium).
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja Pompidou, za zakup mediów offline odpowiada dom mediowy MPG, a działania w sieci prowadzi agencja interaktywna Hypermedia (sieć Isobar).
Dołącz do dyskusji: „Loft Life” reklamuje mieszkania Woronicza Qbik