"Logo" z Bogusławem Lindą i z grą "Runes of Magic" wsparte kampanią
Styczniowy numer miesięcznika "Logo" (na rynku od 22 grudnia) jest dostępny z grą fantasy „Runes of Magic – Chapter IV: Lands of Despair”. Wydanie wspiera kampania reklamowa prasie, radiu, internecie i na outdoorze.
Dołączona do styczniowego "Logo" gra „Runes of Magic – Chapter IV: Lands of Despair” zawiera specjalny pakiet przedmiotów dla graczy-czytelników o wartości około 35 zł do wykorzystania w trakcie grania. Gra, przeznaczona na komputery PC, jest dostępna na płycie DVD-ROM.
W nowym wydaniu „Logo” znalazły się m.in. przegląd ciepłych bluz i butów za kostkę, porady jak ubrać się na imprezę oraz jak zagrać w filmie, a także test odtwarzaczy mp3. Numer ukazał się w cenie 7,90 zł.
Styczniowe „Logo” wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, „Focus”, „Forbes”, „Newsweek”), radiu (Radio ZET, Radio Tok FM, Złote Przeboje, Roxy), w internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl i WP.pl, wyszukiwarki, profil „Logo” na Facebooku) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.
Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: "Logo" z Bogusławem Lindą i z grą "Runes of Magic" wsparte kampanią
[url=http://www.roshechaussures.com/nike-air-max-chaussures-nike-air-max-90-2014-213_30.html][/url]