LOT reklamuje taryfę „First Minute”
PLL LOT wprowadziły nowe opcje w taryfie „First Minute”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Kupuj wcześniej, lataj taniej”.
Nowe poziomy taryfy „First Minute” są skierowane do osób, które planują swoje podróże z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem. Taryfa obejmuje wszystkie krajowe, europejskie i bliskowschodnie rejsy LOT-u rozpoczynające się w portach krajowych. Najtańsze bilety dostępne są na stronie internetowej lot.com.
Kampania reklamowa „First Minute” podkreśla, że w ramach tej oferty Ceny za przeloty po Europie w obie strony zaczynają się już od 123 zł, a za loty po Polsce w jedną stronę - od 99 zł. Akcja - zaplanowana do końca sierpnia - jest prowadzona w internecie (serwisy biznesowe i turystyczne, także Onet i Interia), radiu, nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w kanałach własnych LOT-u (serwis lot.com, e-mailingi, "Kaleidoscope", autobusy załogowe, nośniki ambientowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa we współpracy z działem marketingu PLL LOT, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: LOT reklamuje taryfę „First Minute”