Tomasz Rożek z Kubą Błaszczykowskim reklamuje stacje Lotos jako „naj” (wideo)
Pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy paliwowej Lotos z udziałem dziennikarza naukowego Tomasza Rożka i piłkarza Kuby Błaszczykowskiego. Akcja jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
W spocie Tomasz Rożek, znany przede wszystkim z programu „Sonda 2” w TVP2, wyjaśnia, dlaczego na stacjach Lotos sprzedawane jest paliwo najwyższej jakości. Pokazuje, że w laboratoriach firmy specjaliści przeprowadzają najostrzejsze testy, a rafineria firmy jest najnowocześniejsza w Europie. Zaznacza, że gdyby tak nie było, równie dobrze przypadkowy kierowca mógłby obronić rzut karny wykonywany przez Kubę Błaszczykowskiego (co oczywiście nie następuje, piłkarz strzela gola).
Kampania jest realizowana pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. Obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
- Staramy się dostarczać klientom najlepsze produkty. Nasze paliwa produkowane są w najnowocześniejszej rafinerii w Europie. Nieustannie udoskonalamy procesy technologiczne i stosujemy najnowocześniejsze metody kontroli jakości. Kampania „Naj nie bierze się znikąd” pokazuje nieustanny postęp we wdrażaniu innowacji i nowoczesnych technologii, nad którymi od lat pracuje sztab specjalistów Lotosu - opisuje Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w firmie.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Havas Warsaw. Produkcją spotu - nakręconego przez Macieja Sobieraja, a wyreżyserowanego przez Macieja Kowalczuka - zajął się dom produkcyjny Tank, a postprodukcją - Lunapark.
Grupa Lotos jest sponsorem głównym piłkarskiej reprezentacji Polski od ponad dwóch lat. W pierwszej dużej kampanii zawodnicy drużyny wystąpili razem z Robertem Kubicą, a wiosną ub.r. w firma realizowała promocje z figurkami piłkarzy i biało-czerwonymi sznurówkami.
W maju br. po wygranym przetargu obsługę mediową budżetu reklamowego Grupy Lotos przejął Carat. Poprzednio zajmował się tym Starcom.
Grupa Lotos sponsoruje też innych zawodników i drużyny sportowe, wiosną br. rozpoczęła taką współpracę z Agnieszką Radwańską.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Rożek z Kubą Błaszczykowskim reklamuje stacje Lotos jako „naj” (wideo)
Bo nie jest. Zrobili badania i wyszło, że ich klienci są głównie w małych miastach i wsiach oraz, że tankują za 10 - 20 złotych.