SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad tygodniu emisji ogląda 620 tys. widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości” Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości”

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wynika, że średnia oglądalność nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 do 9 września 2019 roku, wyniosła 620 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 2,05 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,04 mln, a w 16-59 - 1,40 mln).

Najlepszą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 741 tys. osób, co dało stacji odpowiednio 8,56 proc., 12,30 proc. i 10,91 proc. udziału.

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.

W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy ogladać dodatkowe materiały video. To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.

- Boję się tego projektu, gdyż wszyscy mylnie myślą że to program o seksie. „Love Island” to produkcja pomagająca znaleźć uczestnikom swoją drugą połówkę - podczas konferencji ramówkowej Telewizji Polsat informowała Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu.

Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: 620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”

54 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rocky
mega program, świetna decyzja Polsatu, oglądam kazdy odcinek
0 0
odpowiedź
User
studencik
Kocham ten realityshow. Love island rządzi
30 66
odpowiedź
User
Dżentelmen
dobrze zrobiony program, ciekawi uczestnicy, coś świeżego na polskim rynku
0 0
odpowiedź