Łukasz Jakóbiak taksówkarzem w kampanii samochodu Opel Astra (wideo)
Wprowadzenie na rynek nowego Opla Astra wyposażonego w system OnStar wspiera niestandardowa kampania z udziałem youtubera Łukasza Jakóbiaka. Akcję przygotowała agencja Lubię to - linked by Isobar (Dentsu Aegis Network).
Łukasz Jakóbiak, autor formatu „20m2”, na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar - osobistym opiekunem kierowcy. W akcji mogły wziąć udział osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.
Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar, dzięki któremu kierowca i pasażerowie mają podczas jazdy stały dostęp do satelitarnego połączenia z asystentem.
Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano 13 grudnia na kanale „20m2 Łukasza” na YouTube. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa na Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej facebookowym profilu.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Jakóbiak taksówkarzem w kampanii samochodu Opel Astra (wideo)
"To raczej antyreklama. W ogóle kto to jest ten Jakóbiak? Wygląda na "szlachetnie urodzonego" (i pewnie jest) i to chyba jego jedyny "atut".
Jak wiadomo jedynym pełnowartościowym i szlachetnie urodzonym Polakiem jest Jarosław Kaczyński. Jest tak szlachetny, że nikt nie chce z nim współżyć (poza prof. Pawłowicz i B. Kępą). Także nie trafiłeś.