„Machina Rozpieszczania” promuje batony Kinder (wideo)
„Machina Rozpieszczania” – tak nazywa się loteria promująca batony Kinder. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Wunderman Polska i Carat.
Loterią „Machina Rozpieszczania” są objęte batony Kinder Bueno, Kinder Delice, Kinder Country oraz Kinder Maxi i Duplo. Na potrzeby akcji uruchomiono serwis machinarozpieszczania.pl, gdzie po zarejestrowaniu się można wprowadzić informacje potwierdzające zakup batonów Kinder. Każdy z nich ma przypisaną określoną ilość punktów, które uczestnik rozdziela na udział w losowaniach wybranych przez siebie nagród dziennych i tygodniowych. Na koniec loterii wśród wszystkich osób biorących udział w konkursie wylosowana zostanie nagroda główna – sportowa Alfa Romeo Giulietta. Starać się o nią można również przez wysyłanie SMS-ów z numerami paragonów pod wskazanym numer.
Loterii – zaplanowanej do końca kwietnia – towarzyszą działania reklamowe w telewizji, internecie i punktach sprzedaży (materiały POS).
Kreację kampanii – podobnie jak serwis machinarozpieszczania.pl – przygotowała agencja Wunderman Polska z grupy Young & Rubicam Brands, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: „Machina Rozpieszczania” promuje batony Kinder (wideo)