SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” emitowany w TVP1 ogląda średnio 962 tys. widzów, o 650 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu pokazywanego jeszcze w TVP2. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Dwójki do Jedynki. Z kolei emitowany dotychczas w TVP1 serial „Echo serca” trafił do TVP2. Obie pozycje nie zmieniły swoich pasm względem poprzednich sezonów. - Dzięki tej zmianie profilujemy nasze anteny. Chcemy aby Jedynka była stacją bardziej o profilu informacyjno-publicystycznym, a Dwójka - serialowo-rozrywkowym - komentował tę decyzję Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

Średnia widownia pierwszych trzech wydań „Magazynu Expresu Reporterów” na antenie TVP1 (w okresie od 10 do 24 września 2019 roku o godz. 21.55) wyniosła 962 tys. osób. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 530 tys., a w 16-59 - 1 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 10 września br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,16 mln osób.

Dla porównania, na początku sezonu 2018/2019 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 4 do 25 września 2018 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,61 mln widzów. Przełożyło się to na 14,28 proc. udziału 4+, 10,82 proc. w 16-49 oraz 11,71 proc. w 16-59. Audycja po przeniesieniu do Jedynki straciła 650 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 („Echo serca”; 11,29 proc.). Drugi jest TVN („Pułapka” i „Kuba Wojewódzki”; 9,32 proc.), a czwarty - Polsat („Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,68 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Szukalska konsekwentnie niszczy ten program. Widać że ma misję
22 11
odpowiedź
User
Milenka
Promocja Echo serca jest maksymalna, a promocja ekspresu reporterów niemal zerowa. I ten program startuje prawie pół godziny po starcie Pułapki i kwadrans po Echo serca. Ponadto zmiana scenografii bardziej przypomina program 997, bo śmieszne są te telefonistki w tle. I widz chyba już nie czuje łączności z programem i ludźmi go tworzącymi, bo w tym programie już nikt nie rozmawia z reporterami tak jak to jest w Uwadze po uwadze lub Interwencja extra. Ale żywię nadzieję, że ktoś kto tym wartościowym programem zarządza w porę się otrząśnie i będzie wiedział, co jest dobre dla widza. Tylko, czy ktoś taki tam jest?
0 0
odpowiedź
User
Michu
Początek końca.
30 7
odpowiedź