Magazyn “Harper’s Bazaar” jesienią zadebiutuje w Polsce
Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing rozpoczyna wydawanie w Polsce luksusowego modowego magazynu dla kobiet - Harper’s Bazaar”. Pierwszy, pilotażowy numer tytułu ukaże się jesienią br., a do normalnej sprzedaży pismo trafi wiosną 2013 roku.
Magazyn wydawany będzie na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. Numer pilotażowy wydany zostanie jesienią br. i będzie rozpowszechniany wyłącznie w zamkniętym systemie prenumeraty, obejmującym wyselekcjonowaną grupę kobiet, w nakładzie 30 tys. egz.
- Koncepcja pilotażowego wydania była przez Hearsta stosowana w innych krajach, m.in. w Hiszpanii i sprawdziła się - mówi Beata Milewska, wydawca polskiej edycji „Harper’s Bazaar”.
- Pozwala na precyzyjne dotarcie do interesującej nas grupy docelowej, znacząco zwiększa znajomość marki i wyjątkowej, nie istniejącej jeszcze na Polskim rynku idei magazynu z najwyższej półki - dodaje Milewska.
Redakcja tytułu została już skompletowana. Redaktor naczelną magazynu została Joanna Góra, kierująca również redakcją „Hot Moda & Shopping”. Za sprzedaż reklam odpowiadają Julita Ziółkowska (dyrektor reklamy miesięczników „Cosmopolitan”, „Hot Moda & Shopping” i „Joy”) i Alicja Skrzypczak (dyrektor reklamy Marquarda).
>>> “Glamour” liderem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet
Do regularnej sprzedaży magazyn ma trafić wiosną 2013 roku. - Wydanie „Harper’s Bazaar” zmieni krajobraz polskiego rynku wydawniczego, zmieni też, a właściwie wypełni treścią definicję magazynu luksusowego - podkreśla Milewska. Cena regularnego wydania pisma nie została jeszcze ustalona.
„Harper's Bazaar” będzie trzecim magazynem luksusowym dla kobiet w portfolio Marquarda obok „Cosmopolitan” i „Joy”. Spółka o planach wydania tytułu po raz pierwszy informowała w 2008 roku (dowiedz się więcej).
Magazyn „Harper`s Bazaar” powstał w Stanach Zjednoczonych, gdzie ukazuje się od 1867 roku. Obecnie istnieje ponad 20 zagranicznych edycji pisma, ukazujących się m.in. w Australii, Chinach, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Czechach.
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Harper’s Bazaar” jesienią zadebiutuje w Polsce