SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi

Sieć sklepów Aldi w ramach platformy komunikacyjnej "Raz Aldi, zawsze Aldi"  zaprosiło do promocji marek własnych influencerów. W testowaniu produktów biorą udział Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler oraz Zabawkowicz.

Detalista do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosił klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz.

W kolejnym etapie skierowała akcję do wybranych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, a także do mikroinfluencerów. Do współpracy sieć zaprosiła także Magdę Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl, która już od roku rekomenduje wybrane zabawki z oferty sezonowej Aldi.

Influencerzy pokazywali efekty współpracy z siecią na swoich profilach w mediach społecznościowych. Wśród testowanych produktów tym razem znalazły się między innymi, ciasto na pizzę z sosem pomidorowym Mama Mancini, Smoothie Pure Fruit, napój kakaowy w proszku Schovit, oryginalne wafle holenderskie, batoniki Gut BIO, kawa Moreno - Caffe Crema, chipsy Feurich, mleczne myszki, czekolada Chateau czy pistacje solone Trader Joe’s.

Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa Grupa SF, partnerem akcji, który odpowiada za realizację i przeprowadzenie testów jest Streetcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media (radio, prasa, outdoor) i agencja Booost (internet). Wszystkie działania online’owe oraz prowadzenie profilu ALDI w Social Mediach powierzono agencji The Digitals (Grupa SF).

Dołącz do dyskusji: Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl