Małgorzata Socha reklamuje nowy smak chipsów Sunbites
Wystartowała kampania reklamowa nowej wersji smakowej chipsów wielozbożowych Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) - Ogrodowy Pomidor. Bohaterką akcji - przygotowanej przez firmy BBDO Warszawa, Digital One i Media Direction OMD - jest aktorka Małgorzata Socha.
Chipsy Sunbites zostały wprowadzone do sprzedaży latem ub.r. w dwóch wersjach smakowych: Wiosenna Cebulka i Słoneczna Papryka, czemu towarzyszyła kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Sochy (zobacz szczegóły).
Obecnie pojawił się trzeci wariant - Ogrodowy Pomidor. Wspierają to nowe reklamy z Małgorzatą Sochą.
Obecny etap akcji zaczął się 19 stycznia. Obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Spot telewizyjny przygotowała agencja BBDO Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Digital One, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Socha reklamuje nowy smak chipsów Sunbites