SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku

Średnia oglądalność czternastej edycji „Mam talent!” wyniosła 1,60 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 260 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Miłosz Bachonko, zwycięzca „Mam talent! 14”; fot. TVN Miłosz Bachonko, zwycięzca „Mam talent! 14”; fot. TVN

Czternasta seria „Mam talent!” nadawana była w TVN w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że talent-show w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził ósmy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,77 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 260 tys. widzów. Trzynastą serię „Mam talent!” śledziło 1,86 mln osób, co przełożyło się na 14,43 proc. udziału w grupie 4+, 12,91 proc. w grupie 16-49 i 12,77 proc. w grupie 16-59.

TVN w trakcie emisji „Mam talent! 14” czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.00 a 22.00 miał 11,38 proc. udziału. Stacja zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP2 z 11,27 proc. udziału. Trzecią lokatę zajęła TVP1 (9,92 proc.), a tuż za TVN znalazł się Polsat (3,96 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN też był liderem. Z kolei w grupie kobiet 25-49 z miast stacja była druga.

„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Najlepszy uczestnik w polskiej edycji talent-show otrzymuje nagrodę pieniężną w wysokości 300 tys. zł.

Miłosz Bachonko zwycięzcą

Właśnie zakończoną edycję programu wygrał 12-letni Miłosz Bachonko. W nagrodę otrzymał 300 tys. zł.

Jurorami w czternastej odsłonie produkcji ponownie byli Jan Kliment, Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska. Show prowadzili Michał Kempa i Marcin Prokop.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Takie są realia
Dobrze że TVN żyje na kroplówce z programów z innych krajów bo sam nie ma własnych produkcji tym bardziej które przyciągały by miliony
0 0
odpowiedź
User
Mikołaj
To znamienne że programy tego typu tracą w duzych stacjach po kilkanaście procent widowni rok do roku i nikt nie wyciąga racjonalnych wniosków co robić. Za rok daj Boże aby taki Mam Talent czy inny Voice osiągnął 1,4 mln. widzów.
0 0
odpowiedź
User
Oo
Nie rozumiem TVNu. Czemu wycieli tyle występów z eliminacji? Listopad i już po sezonie. Mogliby już chociaż dociągnąć do Świąt.
0 0
odpowiedź