SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Mam talent!” stracił milion widzów, 76 mln zł z reklam

Czwarty sezon formatu “Mam talent!” śledziło na antenie TVN milion widzów mniej niż jego trzecią edycję, zmalały też wpływy reklamowe programu. Show nadal zapewniał jednak stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku.

Średnia oglądalność czwartej edycji “Mam talent!” wyniosła 4,26 mln osób, co dało stacji 29,30 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 32,76 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów - 4,84 mln - zgromadził ostatni odcinek castingowy, najmniejszą oglądalnością cieszył się natomiast finał show, który miał tylko 3,57 mln oglądających. Konkurował on z emitowaną w Polsacie galą KSW (więcej na ten temat).

Oglądalność czwartej serii programu była najniższa w historii formatu, nadawanego w TVN od 2008 roku. Emitowaną rok temu trzecią edycję “Mam talent!” śledziło 5,28 mln widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 34,96  proc. i 40,72 proc. (dowiedz się więcej).

  Wszyscy 4+ 16-49
Sezon Okres AMR SHR % SHR %
IV Jesień 2011 4 261 903 29,30% 32,76%
III Jesień 2010 5 276 001 34,96% 40,72%
II Jesień 2009 5 394 771 34,63% 40,37%
I Jesień 2008 4 750 166 32,14% 37,74%


Mimo spadku widowni TVN pozostał zdecydowanym liderem w paśmie emisji “Mam talent!” zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Na drugiej pozycji uplasowała się, nadająca prognozę pogody i filmy fabularne, TVP 1 (18,52 proc. udziału w 4+), trzecia była TVP 2 (13,86 proc.; “The Voice of Poland”), a czwarty - Polsat (11,08 proc.; głównie filmy).

Czwartą edycję "Mam talent!" oglądały najchętniej kobiety, widzowie między 25. a 29. rokiem życia i powyżej 35 lat oraz mieszkańcy miast.


Autor: Grzegorz Press/TVN

>>> Wielki finał "Mam Talent! 4" - wygrał Kacper Sikora (FOTOGALERIA)

Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 75,8 mln zł. Poprzednia odsłona widowiska zarobiła więcej, bo 82,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zwycięzcą czwartej serii programu został wokalista Kacper Sikora, który wygrał czek na kwotę 300 tys. zł. Telewizja TVN planuje, że piąta edycja “Mam talent!” pojawi się na antenie stacji jesienią 2012 roku.


Widownia “Mam Talent!” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-09-2011 3 723 707 28,91% 33,07%
10-09-2011 3 690 205 26,81% 31,41%
17-09-2011 3 819 807 28,11% 30,70%
24-09-2011 4 669 486 32,37% 35,37%
01-10-2011 4 675 033 33,41% 38,74%
08-10-2011 4 611 777 30,78% 36,95%
15-10-2011 4 843 492 32,47% 37,37%
22-10-2011 4 423 419 29,64% 33,14%
29-10-2011 4 434 818 29,19% 32,26%
05-11-2011 4 724 879 30,40% 33,30%
12-11-2011 4 157 724 28,03% 31,54%
19-11-2011 4 274 334 28,90% 32,54%
26-11-2011 3 565 730 24,06% 24,40%
Średnia 4 261 903 29,30% 32,76%


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN-Mam talent 4 261 903 29,30% 32,76%
TVP 1 2 693 555 18,52% 17,16%
TVP 2 2 016 158 13,86% 13,15%
Polsat 1 611 705 11,08% 12,00%


Profil widowni "Mam Talent!"

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,28% 79
Kobiety 61,72% 119
Wiek  4-9 2,35% 40
 10-15 4,56% 67
16 - 19 3,46% 62
20 - 24 4,61% 59
25 - 29 9,10% 102
30 - 34 8,05% 97
35 - 39 7,77% 105
40 - 44 7,53% 117
45 - 49 6,86% 100
50 - 54 8,82% 110
55 - 59 9,60% 124
60 27,29% 135
Wlk. miasta Wieś 30,56% 78
< 50 tys. 25,25% 105
50-100 tys. 11,66% 136
100-200 tys. 10,49% 130
> 200 tys. 22,03% 109
Zawód Top management 9,29% 107
Pracownicy średniego szczebla 17,93% 119
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,98% 100
Emeryci 32,93% 128
Inni 19,87% 65
Wykształcenie Podstawowe 48,22% 107
Średnie 31,67% 107
Wyższe 13,20% 105
Inne 6,91% 54


 

Dołącz do dyskusji: “Mam talent!” stracił milion widzów, 76 mln zł z reklam

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo
Gratulacje dla Pana Kozyry. Wystraszyć milion widzów ładnymi butami oraz drogimi zegarkami to duży sukces. Lakierowane postacie nie nadaają sie ani do radia ani do TV panie R.
0 0
odpowiedź
User
ODWA
NO TO WOJEWÓDZKI ŚWIĘTUJE ;))))
0 0
odpowiedź
User
m
Kozyra to załatwił;-)
0 0
odpowiedź