SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#mamswójstyl” w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)

Trwa kampania reklamowa Allegro.pl skierowana do osób interesujących się modą. Akcja - przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, F25, Platige Image i Universal McCann - jest realizowana pod hasłem „#mamswójstyl”.

W ramach akcji na stronie Mamswojstyl.pl zorganizowano konkurs, w którym można było wygrać własny pokaz mody albo jedną z 1,2 tys. wejściówek na to wydarzenie. W tym celu należało stworzyć stylizację odzieżową z produktów dostępnych w Strefie Marek Allegro. Najlepsze zestawy wybrali blogerzy modowi: Paula Jagodzińska (Beauty.Fashion.Shopping) oraz Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Piątka zwycięzców wzięła udział jako projektanci mody w pokazie Allegro, który odbył się 23 marca w warszawskim domu towarowym Bracia Jabłkowscy. Wydarzenie transmitowane było na żywo na facebookowym fanpage’u Allegro, nakręcono też trzy wersje reklam, które obecnie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach drugiego etapu kampanii na stronie Mamswojstyl.pl udostępniono Kreator lookbooków, w którym każdy może wybrać produkt najlepiej wyrażający jego styl, a Paula Jagodzińska lub Kamil Pawelski dobierają do tego resztę stylizacji, prezentując kilka wariantów. Użytkownik dostaje wygenerowaną stylizację i zostaje przekierowany do ofert z danymi ubraniami i dodatkami na Allegro.

Internauci, którzy stworzą najlepsze stylizacje na Mamswojstyl.pl, będą mogli wziąć udział jako styliści w pokazie mody, który odbędzie się 11 maja w Centrum Stocznia Gdańska.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Spot telewizyjny nakręcił Kajetan Plis, a wyreżyserował Szymon Pawlik. Produkcją sesji zdjęciowej i spotu zajął się dom produkcyjny F25, a postprodukcją - Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „#mamswójstyl” w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl