SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Manager Magazin' o modzie dla menedżerów

Dziś na rynku ukazuje się "Vademecum Styl Managera 2009" - kolejna publikacja z serii roczniki tematyczne miesięcznika "Manager Magazin" (Manager Media).

Magazyn poświęcony jest męskiej modzie. Znaleźć w nim można m.in. informacje co noszą menedżerowie. Redaktorem naczelnym tytułu jest Karolina Burda. Jego cena to 7,50 zł.

Publikacja będzie w sprzedaży do połowy stycznia przyszłego roku. Jej ukazanie się wspiera kampania promocyjna w TVN 24, dzienniku "Polska", miesięcznikach "Elle", "Men's Health" i "Golfmania" oraz na portalu Luxlux.pl.

Dołącz do dyskusji: 'Manager Magazin' o modzie dla menedżerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl