Mania Kostrzewska za Michała Sławińskiego w The Digitals
Mania Kostrzewska objęła stanowisko dyrektora social media w agencji The Digitals, zastępując na nim Michała Sławińskiego. Wcześniej pracowała m.in. w Przeagencji.
Głównymi zadaniami Manii Kostrzewskiej jako dyrektora social media w The Digitals jest pozyskanie nowych i rozwój współpracy z obecnymi kluczowymi klientami agencji oraz zagospodarowanie nowych segmentów mediów społecznościowych, takich jak social CRM. Ponadto będzie odpowiadać za rozwój kierowanego przez nią działu. Na początku br. dołączyło już do niego dwoje social media managerów: Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.
Poprzedni dyrektor social media w The Digitals Michał Sławiński odszedł z agencji i zajmuje się własnymi projektami, przy czym nadal doradza firmie.
Mania Kostrzewska pracuje w The Digitals od początku 2013 roku, dotychczas jako social media manager. Wcześniej przez 2,5 roku zajmowała się social media marketingiem w Przeagencji. Realizowała projekty dla takich klientów jak m.in. AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass.
Dołącz do dyskusji: Mania Kostrzewska za Michała Sławińskiego w The Digitals