Mardom z nowym pozycjonowaniem i reklamami od Schulz Brand Friendly
Agencja Schulz Brand Friendly opracowała nową strategią pozycjonowania producenta dekoracji okiennych Mardom. W najbliższym czasie ruszy pierwsza w historii kampania reklamowa przedsiębiorstwa.
Schulz Brand Friendly opracowała nową architekturę marek z portfolio Mardomu oraz założenia dla pierwszej kampanii reklamowej w historii firmy. Motywem przewodnim akcji jest szeroko pojęta moda. Producent zachęca Polaków do stylowej aranżacji wnętrz, zgodnie z indywidualnym stylem i gustem.
Kampania realizowana będzie w internecie, przede wszystkim na portalach społecznościowych. W połowie kwietnie ruszył facebookowy konkurs „Metamorfoza z Mardomem”, w którym uczestnicy mogą wygrać wybrane przez siebie rolety i karnisze okienne z oferty producenta.
Schulz Brand Friendly opracowała również nową szatę graficzną strony Mardomhome.com.pl. Ponadto zajęła się planowaniem i zakupem media na potrzeby kampanii.
Dołącz do dyskusji: Mardom z nowym pozycjonowaniem i reklamami od Schulz Brand Friendly