Marek Kamiński twarzą kampanii Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium wprowadza nową ofertę kredytową dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pakiet Kredytowy. Twarzą kampanii, która ruszyła 15 września, został znany podróżnik i przedsiębiorca - Marek Kamiński.
Jest to pierwsza w historii Banku Millennium kampania telewizyjna oferty dla firm.
"W naszej komunikacji podkreślamy, że niezależnie od rodzaju działalności, podstawowym warunkiem sukcesu są odpowiednie narzędzia. Takim narzędziem dla małych i średnich firm jest unikalny na rynku Pakiet Kredytowy Banku Millennium. Nasz produkt fundamentalnie odwraca logikę finansowania potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - klient nie musi pytać bank o każdą transakcję z osobna, ale znając swój "limit" może samodzielnie wybrać formę finansowania, która mu na najbardziej odpowiada. Na podstawie jednej decyzji przy minimum formalności klient otrzymuje dostęp do ponad 20 produktów - m.in. kredytu obrotowego czy inwestycyjnego, leasingu, faktoringu czy transakcji zabezpieczających ryzyko kursu walutowego." - mówi Piotr Romanowski, członek zarządu Banku Millennium.
W oddziałach Banku Millennium pojawią się plakaty oraz ulotki reklamujące Pakiet Kredytowy z wizerunkiem Marka Kamińskiego i hasłem "Właściwe narzędzia to podstawa sukcesu".
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Marek Kamiński twarzą kampanii Banku Millennium (wideo)