Mariusz Piaseczny marketing managerem w TP-Link
Mariusz Piaseczny objął stanowisko marketing managera w polskim przedstawicielstwie firmy TP-Link produkującej urządzenia sieciowe dla rynku konsumenckiego, SoHo i SMB. Do jego zadań należeć będzie koordynacja działań marketingowych TP-Link w Polsce.
Do zeszłego roku Piaseczny związany był z firmą D-Link, tajwańskim producentem sprzętu sieciowego, gdzie pełnił funkcje menedżera PR (więcej na ten temat), a następnie dyrektora marketingu w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. Po rozstaniu z firmą koordynował działania biura prasowego Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych, które odbyły się we wrześniu w Warszawie, a następnie pełnił funkcję dyrektora public relations Olimpiad Specjalnych Polska.
Wcześniej pracował m.in. w agencji Neuron Public Relations, w wydawnictwie Migut Media SA oraz agencji BCA SA. Był także pomysłodawcą i współautorem audycji "Marketing Mix" poświęconej marketingowi, mediom i reklamie na antenie Radia PIN. Publikował też teksty dotyczące marketingu w pismach branżowych.
Piaseczny z wykształcenia jest politologiem. Studiował na Politechnice Warszawskiej oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Piaseczny marketing managerem w TP-Link