Marta Konopka za Tomasza Marszałła na czele marketingu PKO BP
Marta Konopka z początkiem grudnia obejmie funkcję dyrektora marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi na niej Tomasza Marszałła, który przechodzi do Grupy TVN. Konopka wcześniej pracowała m.in. w Xelion Doradcy Finansowi i Pekao SA.
W PKO BP Marta Konopka pracuje od września 2009 roku, w ostatnim okresie pełniąc stanowisko dyrektora biura zarządzania marką. Do jej obowiązków należał nadzór nad standardami identyfikacji wizerunkowej banku oraz prowadzenie projektów jego rebrandingu, m.in. przy fuzji z Nordea Bank Polska. Odpowiadała również za sponsoring i działalność wizerunkową, m.in. realizację cyfrowej rekonstrukcji klasyki polskiego filmu, mecenat nad kulturą i sztuką narodową oraz program „Biegajmy Razem”.
Na nowym stanowisku będzie zarządzała wszystkimi działaniami marketingowymi PKO BP. Poprzednio zajmował się tym Tomasz Marszałł, który po pięciu latach pracy w banku przechodzi do Grupy TVN, gdzie z początkiem grudnia ma objąć funkcję dyrektora marketingu.
Wcześniej Konopka pracowała w firmie Xelion Doradcy Finansowi (należącej do Grupy UniCredit), gdzie odpowiadała za marketing operacyjny, a jako dyrektor departamentu marketingu i produktów również za pozyskiwanie partnerów biznesowych i budowanie z nimi relacji. W latach 1997-2004 pracowała w Pekao SA., w którym m.in. do roku 1999 była członkiem komitetu kredytowego w centrali banku.
Marta Konopka jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Politechniki Warszawskiej.
Dołącz do dyskusji: Marta Konopka za Tomasza Marszałła na czele marketingu PKO BP