Meczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS
Firma z branży bukmacherskiej STS nawiązała strategiczne partnerstwo z portalem Meczyki.pl (Online Venture).
Rozszerzona współpraca obejmuje obecność marki STS na kanale YouTube oraz stronie internetowej Meczyki.pl. Wśród najważniejszych działań reklamowych znajdują się m.in. kursy bukmacherskie w wynikach na żywo, kursy w zapowiedziach meczów, świadczenia w trakcie programów YouTube w tym m.in. lokowanie produktu oraz promocje.
Czytaj także: Nowy dziennikarz Meczyki.pl
Bukmacher zagwarantował sobie także wyłączność branżową we flagowym programie Meczyków, czyli „Pogadajmy o piłce”. Czytelnicy i widzowie portalu skorzystają na współpracy z liderem rynku m.in. w postaci dedykowanych im promocji oraz oferty bukmacherskiej.
STS i Meczyki.pl rozpoczęli współpracę
- STS, jako lider rynku, stawia na współpracę z najlepszymi i największymi markami zarówno na polu sponsorskim, gdzie jesteśmy partnerem m.in. obecnego piłkarskiego mistrza Polski oraz najlepszej siatkarskiej drużyny Europy, jak na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z Meczyki.pl idealnie wpisuje się w naszą strategię. Jestem przekonany, że skorzystają z niej zarówno czytelnicy i widzowie Meczyków, jak i marka STS – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.
- Naszą misją jest tworzenie komplementarnego centrum piłkarskiego, w którym użytkownicy znajdą najświeższe newsy, eksperckie felietony, wyniki na żywo, autorskie programy wideo oraz statystyki i typy dot. najważniejszych rozgrywek. Strategiczna obecność największego bukmachera w Polsce, STS, w postaci m.in. rozbudowanej oferty kursowej czy specjalnych akcji promocyjnych, wzbogaci nasz produkt również w czasie Euro 2024 – powiedział Wiktor Wojtkowski, Head of Affiliate Marketing w meczyki.pl
Czytaj także: Meczyki z programem o lidze angielskiej
Meczyki.pl to serwis należący do wydawcy Online Venture, który w swoim portfolio ma m.in. PPE.pl oraz Telepolis.pl.
Jak podawaliśmy w styczniu br., spółka Online Venture w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów z 17,5 mln zł do 18,4 mln, a jej zysk netto spadł z 8,8 mln do 8,3 mln. - Z tego 16,07 to przychody z Meczyków - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef i większościowy udziałowiec spółki.
Dołącz do dyskusji: Meczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS