„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014
W I półroczu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 58 544 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 2,33 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 9,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 021 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,81 proc. do 30 184 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 13,85 proc. do 26 055 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 26 217 egz., po spadku o 8,10 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 6,43 proc. do poziomu 13 433 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 409 |
58 544 |
58 544 |
97 943 |
57 210 |
57 210 |
Playboy |
75 023 |
41 033 |
41 021 |
79 118 |
45 627 |
45 450 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
65 000 |
30 192 |
30 184 |
73 333 |
38 605 |
38 605 |
Logo |
61 702 |
27 883 |
26 055 |
63 667 |
31 141 |
30 244 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
49 188 |
28 483 |
26 217 |
58 663 |
30 160 |
28 527 |
Sukces |
28 513 |
18 068 |
13 433 |
36 055 |
15 667 |
14 356 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014