'Men's Health' o seksie XXI wieku
Wydawnictwo Motor-Presse Polska przygotowało specjalne wydanie miesięcznika "Men's Health" zatytułowane "Seks" i w całości poświęcone tej tematyce. Ukaże się ono w sprzedaży 17 lipca br.
Numer liczyć będzie 116 stron i kosztować 14,90 zł. Wydrukowany zostanie w nakładzie 30 tys. egz. Za jego przygotowanie odpowiedzialni są Beata Dżugaj i Marek Girulski.
Wydanie wspierać będzie autopromocja w tytułach prasowych i serwisach internetowych wydawnictwa Motor-Presse Polska. Numer będzie też promowany w punktach sprzedaży prasy. Kreację kampanii i mediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.
W tym roku Motor-Presse Polska planuje wydać jeszcze dwa wydania specjalne magazynu "Men's Health".
Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w okresie od stycznia do kwietnia br. wyniosła 63 757 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Men's Health' o seksie XXI wieku