Mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat online
Mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat stanowią 26,9 procenta całej męskiej populacji internetowej w USA - szacuje eMarketer.
Według eMarketera do 2011 roku wskaźnik ten wzrośnie do poziomu 28,1 procenta.
Wówczas z Internetu w USA ma korzystać 10,8 miliona mężczyzn w wieku od 18 do 24 lat oraz 15,8 miliona mężczyzn w wieku od 25 do 34 lat. W ubiegłym roku było to odpowiednio 9,4 i 13,7 miliona internautów.
Z kolei z danych firmy badawczej Nielsen Media Research, na które powołuje się eMarketer, wynika, że mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat spędzają każdego dnia online około dwóch godzin. To wciąż jednak mniej niż w przypadku czasu przeznaczanego na oglądanie telewizji czy słuchanie radia.
Wskazują też oni na tradycyjne media jako bardziej skuteczne w przypadku reklam skierowanych właśnie do tej grupy wiekowej. W badaniu przeprowadzonym w czerwcu przez firmę Hall & Partners dla pisma Maxim, 74 procent respondentów najbardziej efektywną pod tym względem uznało telewizję, 56 procent czasopisma, 55 procent Internet, a 17 procent radio.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat online