Michał Garwacki: z szefa Synermedia na marketing managera GTV Poland
Michał Garwacki odszedł z agencji interaktywnej Synermedia, którą kierował przez ostatnie siedem lat. Objął funkcję marketing managera GTV Poland, dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia.
Garwacki odpowiada za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych. Koordynuje również aktywności marketingowe firmy w skali globalnej. Zarządza pionami e-commerce, komunikacji, trade marketingu, brandingu i kreacji.
- Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy - mówi Michał Garwacki.
Od 2011 roku kierował agencją interaktywną Synermedia.
GTV Poland od kilku tygodni prowadzi kampanię reklamową z udziałem projektanta i stolarza Darka Wardziaka.
Dołącz do dyskusji: Michał Garwacki: z szefa Synermedia na marketing managera GTV Poland