Show „Milionerzy” ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 1,84 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 2 marca 2020 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 19 marca stacja pokazała dwanaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,84 mln widzów. Przełożyło się to na 12,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 5 marca br., który oglądało średnio 2,31 mln widzów.
Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emituje popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazuje „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).
Dla porównania, wiosną ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej miał 2,09 mln widzów (odpowiednio 13,51 proc., 14,54 proc. oraz 13,86 proc. udziału). Widownia formatu spadła o 250 tys. osób.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 19,54 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne, „Nasz nowy dom”, „Zawsze warto” i „Przyjaciółki”; 7,04 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym gł.: Teatr TV i „Ojciec Mateusz”; 6,70 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest drugi, ale jego przewaga nad Dwójką w tych ujęciach jest mniejsza.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: Show „Milionerzy” ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem