'Mistrzowie słowa' nadal w Gazecie Wyborczej
W odpowiedzi na duże zainteresowanie czytelników kolekcjąBiblioteki Gazety Wyborczej "Mistrzowie słowa", Agora postanowiłakontynuować serię płyt z nagraniami czytanych przez znanych aktorówdzieł literatury pięknej. Kolejny tom trafił dzisiaj do sprzedaży.Następne wydania będą ukazywały się przez sześć tygodni.
Kolekcja "Mistrzowie słowa" to dzieła literackie winterpretacjach znanych polskich aktorów. Każdy tom zawiera bogatoilustrowaną książkę przedstawiającą sylwetkę aktora. Na płytach CDnagrane zostały książki audio w formacie MP3 według adaptacjiPolskiego Radia. Pierwszy z nowych tomów, poświęcony JoannieSzczepkowskiej wraz z jej interpretacją "Dumy i uprzedzenia" JaneAusten, można kupić już od dziś.
W kolejnych wydaniach serii zaprezentowani zostaną również:Jerzy Zelnik i jego interpretacja "Greka Zorby" Nikosa Kazantzakisaoraz Jerzy Stuhr z "Baśniami" Hansa Christiana Andersena. Jakonastępnych będzie można usłyszeć Wojciecha Pszoniaka, AdamaFerencego i Annę Polony.
Cena książki wraz z płytą to koszt 15, 90 zł i do tego należydoliczyć jeszcze cenę "Gazety Wyborczej". Dotychczas ukazało się 21tomów, w których zostały zaprezentowane sylwetki oraz interpretacjem.in. Gustawa Holoubka, Andrzeja Łapickiego, Janusza Gajosa czyMarka Kondrata.
Wydawcą kolekcji jest Agora SA, zaś płyt - Dom WydawniczyBellona. Patronami medialnymi kolekcji są: "Gazeta Wyborcza",portal Gazeta.pl, "Metro" i Radio Tok FM. Kampania reklamowaobejmowała będzie telewizję, radio oraz prasę, w tym autopromację w"Gazecie Wyborczej". Za kreację kampanii odpowiada agencja DDBCorporate Profiles, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowyStarlink.
Dołącz do dyskusji: 'Mistrzowie słowa' nadal w Gazecie Wyborczej