SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mleko Enfamil pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Enfamil (produkowanego przez Mead Johnson Nutrition). Akcja, przygotowana przez firmy Isobar Poland i Carat, obejmuje też prasę.

Spot mleka Enfamil pokazuje z perspektywy matki, jak ten produkt towarzyszy niemowlakowi przy uczeniu się kolejnych umiejętności, przełomowych w jego rozwoju.

Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot od poniedziałku będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) oraz prasę (magazyny parentingowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Isobar Poland (spot telewizyjny wyreżyserowała Rachel Harms), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Isobar pracuje dla marki Enfamil od listopada ub.r. w efekcie wygranego przetargu, natomiast Carat - od 2011 roku.

Dołącz do dyskusji: Mleko Enfamil pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wtu
Niestety, na reklamie tej zawsze płaczę. Namiętnie jest emitowana na Minimini i nie mogę się od niej uwolnić. Jestem mamą niepełnosprawnego dziecka i takie obrazki to jak sól na ranę, z naciskiem na te kroki milowe, jakby od mleka miały nastąpić. Nie wiem, jest wiele reklam, wiadomo, ze zdrowymi dziećmi i nie mam z nimi żadnego problemu, ale ta tak baaaaardzo boli. Jakiś brak wyczucia u twórców chyba.
odpowiedź