Mleko Enfamil pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Enfamil (produkowanego przez Mead Johnson Nutrition). Akcja, przygotowana przez firmy Isobar Poland i Carat, obejmuje też prasę.
Spot mleka Enfamil pokazuje z perspektywy matki, jak ten produkt towarzyszy niemowlakowi przy uczeniu się kolejnych umiejętności, przełomowych w jego rozwoju.
Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot od poniedziałku będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) oraz prasę (magazyny parentingowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Isobar Poland (spot telewizyjny wyreżyserowała Rachel Harms), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Isobar pracuje dla marki Enfamil od listopada ub.r. w efekcie wygranego przetargu, natomiast Carat - od 2011 roku.
Dołącz do dyskusji: Mleko Enfamil pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)