„Moda na biznes” reklamuje HTC Sensation i Oswajacz Internetowy w Plusie Firmie (wideo)
Trwa kampania reklamowa oferty Oswajacz Internetowy i telefonu HTC Sensation w taryfie Plus Firma. Akcję - utrzymaną w konwencji serialu „Moda na biznes” - przygotowały firmy Young & Rubicam, Bomaye i Media Direction OMD.
W nowej kampanii Plusa Firmy prezentowane są możliwości telefonu HTC Sensation, przede wszystkim związane z internetem. Reklamy podkreślają, że model ten jest dostępny w cenie od 1 zł. Ponadto akcja informuje, że w Plusie Firma z internetu korzystać można w ramach oferty Oswajacz Internetowy w Smartfonach.
W kampanii - obejmującej przede wszystkim telewizję - wykorzystywane są reklamy utrzymane w konwencji telenoweli o wyższych sferach „Moda na biznes”. Ten format kreatywny został wprowadzony w maju br. (zobacz pierwsze takie spoty).
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, produkcją spotów zajęło się studio Bomaye, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: „Moda na biznes” reklamuje HTC Sensation i Oswajacz Internetowy w Plusie Firmie (wideo)