„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Dobre Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2016 roku wyniosła 49 323 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,92 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 0,62 proc. do poziomu 41 018 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 583 egz., po wzroście o 2,23 proc.
Na ostatnim miejscu uplasowało się lipcowo-sierpniowe wydanie magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 3,32 proc. do 8 860 egz. (rok temu pismo to również miało wydanie lipcowo-sierpniowe).
Z kolei największy spadek, wynoszący 5,98 proc. do 11 702 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.
ZKDP | lipiec | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 320 | 49 385 | 49 323 | 108 000 | 61 877 | 51 875 | -4,92% |
Cztery Kąty | 80 000 | 45 109 | 41 018 | 96 000 | 45 195 | 40 767 | 0,62% |
M jak Mieszkanie | 91 202 | 43 664 | 33 583 | 91 900 | 42 969 | 32 849 | 2,23% |
Weranda | 43 700 | 23 438 | 23 438 | 41 791 | 24 612 | 24 612 | -4,77% |
Dobre Wnętrze | 35 700 | 12 383 | 11 702 | 35 800 | 12 556 | 12 446 | -5,98% |
Dom & Wnętrze | 22 000 | 10 860 | 8 860 | 23 000 | 9 432 | 8 575 | 3,32% |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 63,56 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „Moje Mieszkanie” - było to 8,48 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 320 | 49 385 | 49 323 | 108 000 | 53 894 | 53 893 | -8,48% |
Cztery Kąty | 80 000 | 45 109 | 41 018 | 87 000 | 47 269 | 33 100 | 23,92% |
M jak Mieszkanie | 91 202 | 43 664 | 33 583 | 91 000 | 45 009 | 34 989 | -4,02% |
Weranda | 43 700 | 23 438 | 23 438 | 43 700 | 23 648 | 23 648 | -0,89% |
Dobre Wnętrze | 35 700 | 12 383 | 11 702 | 35 800 | 11 029 | 9 000 | 30,02% |
Dom & Wnętrze | 22 000 | 10 860 | 8 860 | 20 500 | 13 412 | 5 417 | 63,56% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem