„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po I półroczu. „Dom & Wnętrze” z największym spadkiem
W I półroczu 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w I półroczu 2015 roku wyniosła 56 524 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,65 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 8,96 proc. do 52 670 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 639 egz., po spadku o 1,73 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zmniejszył się bowiem o 25,29 proc. do 6 994 egz.
ZKDP | I półrocze | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 107 075 | 56 633 | 56 524 | 97 571 | 60 434 | 59 912 |
Cztery Kąty | 107 381 | 57 794 | 52 670 | 102 217 | 58 249 | 57 852 |
M jak Mieszkanie | 91 569 | 43 611 | 41 639 | 91 980 | 42 457 | 42 370 |
Weranda | 43 400 | 25 205 | 25 205 | 43 311 | 25 474 | 25 474 |
Dobre Wnętrze | 35 867 | 13 987 | 11 468 | 36 743 | 16 124 | 13 621 |
Dom & Wnętrze | 20 917 | 7 928 | 6 994 | 32 500 | 12 627 | 9 362 |
W czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 4,52 proc. do 55 823 egz.
Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (44 556 egz.; spadek o 14,25 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (37 963 egz.; wzrost o 0,86 proc. - jedyny w zestawieniu).
Zaś największy spadek odnotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 23,63 proc. do 10 034 egz.
ZKDP | czerwiec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 55 996 | 55 823 | 102 339 | 58 463 | 58 463 |
Cztery Kąty | 106 000 | 49 518 | 44 556 | 103 000 | 52 361 | 51 961 |
M jak Mieszkanie | 91 515 | 48 256 | 37 963 | 92 000 | 37 726 | 37 641 |
Weranda | 44 000 | 24 166 | 24 166 | 43 000 | 26 068 | 26 068 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 11 863 | 10 034 | 36 905 | 15 236 | 13 139 |
Dom & Wnętrze | 20 000 | 7 021 | 6 247 | 28 500 | 10 884 | 7 379 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po I półroczu. „Dom & Wnętrze” z największym spadkiem