Motorola Razr reklamowana jako „zabójczo piękna i inteligentna” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa telefonu Motorola Razr. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Motorola Razr: zabójczo piękna, zabójczo inteligentna” - przygotowały firmy Ogilvy Action i The Media Insight.
Kampania Motorola Razr nawiązuje do konwencji filmów sensacyjnych z wątkami miłosnymi. Akcja od 5 grudnia obejmuje outdoor (backlighty 8x4 i 6x3 w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie) oraz internet (m.in. reklamy kontekstowe i AdWords), a 12 grudnia rozpocznie się w telewizji (TVN24, TVN Turbo, wybrane kanały tematyczne z pakietu Discovery).
>>> Motorola Razr - zobacz pełną specyfikację
Kreację i adaptację materiałów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action, a za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów oraz koordynację - zarówno w Polsce, jak też na rynkach węgierskim, czeskim i słowackim - odpowiada dom mediowy The Media Insight.
Dołącz do dyskusji: Motorola Razr reklamowana jako „zabójczo piękna i inteligentna” (wideo)