MPG i OMD w walce o medialny budżet Hyundia Kia
Należące do holdingów Havas i Omnicom Media Group domy mediowe MPGi OMD przeszły do finałowej fazy przetargu na globalny budżetmedialny spółki Hyundai Kia Automotive Group.
Agencje Carat (Aegis) i GroupM (WPP Group) potwierdziły, żezostały wyeliminowane z postępowania. Wcześniejsze doniesieniasugerowały, że w przetargu udział biorą także agencje należące doInterpublic i Publicis Groupe. Według nieoficjalnych źródeł, MPG iOMD zaczęły się już przygotowywać do następnej fazy przetargu.
Hyundai Kia uruchomiła globalny przegląd swoich zobowiązań wzakresie planowania i zakupu mediów w lipcu. Obecnie za warty wsumie około 1 miliarda dolarów budżet w większości odpowiedzialnesą domy mediowe OMD International, ZenithOptimedia i Initiative.Przegląd obejmuje ogół działalności w zakresie medialnego budżetuspółki w ponad 170 krajach świata, na których ona działa.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: MPG i OMD w walce o medialny budżet Hyundia Kia