Na śniadaniu w McDonald's rozdają Gazetę Wyborczą
Od 3 października w 183 restauracjach sieci McDonald's do każdegozakupu dokonanego przed godz. 10.30 można otrzymać bezpłatnyegzemplarz aktualnego wydania Gazety Wyborczej.
W promocji biorą udział wszystkie restauracje sieci z ofertąśniadaniową (bez restauracji w centrach handlowych).
Akcja potrwa 2,5 miesiąca. Wspiera ją autopromocja na łamachwydawnictw Agory oraz stronach internetowych wydawnictwa a takżeinformacja na serwetach w restauracjach McDonald's. Plakatypromocyjne umieszczono także w komunikacji miejskiej oraz nauczelniach.
Promocja posiada własny serwis informacyjny www.wyborcza.pl/sniadania
Bieżący program jest kontynuacją kampanii towarzyszącejwprowadzeniu w lecie br. oferty śniadaniowej do polskiej sieciMcDonald's. Po kampanii reklamowej (telewizja, outdoor), drugi etapto oferta typu "add on" dla gości restauracji. Trzecim i ostatnimetapem kampanii wpierającej ofertę śniadaniową będzie konkursfotograficzny, przeprowadzany również wspólnie z GazetąWyborczą.
Projekt jest realizowany przez agencję Twenty Four Seven PR. Odstrony kreatywnej wspiera go DDB Warszawa ora Tribal DDB.
Dołącz do dyskusji: Na śniadaniu w McDonald's rozdają Gazetę Wyborczą