Nairobia z działem digital i Mariuszem Karbowskim
Agencja reklamowa Nairobia utworzyła dział interaktywny. Kieruje nim Mariusz Karbowski wcześniej związany m.in. z Artegence i Interactive Research Center.
Dział interaktywny agencji Nairobia oferuje realizację projektów marketingowych we wszystkich platformach i mediach interaktywnych. W tym celu zapewnia własne narzędzia badawcze z zakresu usability i monitoringu social media. Dział funkcjonuje w formie kilkuosobowych zespołów zajmujących się realizacją konkretnych projektów i obsługą klientów.
- Powołanie działu digital jest właśnie wyjściem naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Jednocześnie jest naturalnym następstwem realizacji coraz większej ilości projektów interactive oraz kolejnym krokiem w rozwoju agencji - mówi Jacek Gliniak, general manager Nairobii.
Na czele nowego działu stoi Mariusz Karbowski, który z początkiem br. objął w agencji funkcję digital strategy managera. Poprzednio przez półtora roku pracował jako innovation manager w agencji interaktywnej Artegence, a wcześniej m.in. przez rok był dyrektorem ds. badań marketingowych w Interactive Research Center.
- Stworzenie działu digital w Nairobii to dla nas również szansa, by startować w przetargach stricte interaktywnych - zapowiada Karbowski.
Dołącz do dyskusji: Nairobia z działem digital i Mariuszem Karbowskim