SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Naj” po relaunchu z nową makietą i szatą graficzną

W poniedziałek 9 grudnia ukazało się odmienione wydanie poradnikowego dwutygodnika „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Pismo ma odnowioną makietę, nowe fonty i kolorystyka, zmieniony układ rubryk i szatę graficzną.

Nowa makieta „Naj”  ma być bardziej przejrzysta, czysta i elegancka. Zmieniono sposób prezentacji materiałów i komunikacji z czytelniczkami po to, by pismo nabrało bardziej nowoczesnego charakteru i stało się dynamiczne. Wydawca połączył eksperckie porady z materiałami o charakterze inspiracyjnym.

W piśmie pojawiły się nowe rubryki, m.in.„Pogromcy medycznych mitów”, „Termometr Naj” (rubryka opisująca naturalne sposoby leczenia sezonowych dolegliwości), działy „Dieta", „Szczupła i radosna”. Nowością jest także „Spokojna i szczęśliwa" - rubryka poruszająca tematy z zakresu psychologii. W dziale kulinarnym można znaleźć „Domową FITpiekarnię", „Kuchnię w stylu Fit" oraz „Dania wegetariańskie do zbierania" z prostymi pomysłami zdrowe dania.

Odmienione „Naj" - jak zapewnia wydawca - nadal ma wyróżniać się na rynku tekstami o zdrowiu, zdrowym stylu życia, odżywianiu, diecie i historiami czytelniczek wziętymi z życia. Ważnym elementem w odnowionej formule pisma jest także trend „Eko”, pojawiający się np. w formie porad „EKOnawyk" w każdym dziale.

Nowy „Naj” dostępny jest w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 1,79 zł oraz z książeczką kulinarną - w cenie 3,19 zł. Nakład nowego numeru wynosi 100.000 egz. Sprzedaż wydania relaunchowego została wsparta kampanią reklamową w radio RMF FM i magazynach Wydawnictwa Bauer.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż dwutygodnika „Naj” w sierpniu br. wyniosła 55 041 egz.

Dołącz do dyskusji: „Naj” po relaunchu z nową makietą i szatą graficzną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ajkia
No i po co wam to...
odpowiedź