„Najlepsi w awaryjnych sytuacjach” reklamują Starter
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek usługi assistance drogowego Starter. Akcję pod hasłem „Najlepsi w awaryjnych sytuacjach” przygotowały firmy Papert 360 i Starcom.
Kampania Startera ma na celu przedstawienie kierowcom tej firmy i jej oferty assistance drogowego. Poszczególne reklamy - mające formę m.in. opowieści mechanika pracującego w Starterze - prezentują wybrane usług firmy, np. naprawę samochodu na drodze, a w przypadku gdy jest to niemożliwe - holowanie bez limitu kilometrów. Wszystkie przekazy pod wspólnym hasłem „Najlepsi w awaryjnych sytuacjach” podkreślają elastyczność tej oferty.
Akcja reklamowa obejmuje radio (pakiet RMF 3D z oferty Grupy RMF, Trójka i TOK FM) oraz internet (serwisy o podróżach, motoryzacji i ubezpieczeniach). Kampanię - w radiu zaplanowaną do 14 lipca, a w internecie do końca roku - przygotowały agencja Papert 360 (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Najlepsi w awaryjnych sytuacjach” reklamują Starter