SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w Polsce

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?


Informacje, publicystyka, media

Liderujące w tej kategorii serwisy Onetu straciły w porównaniu ze styczniem prawie 150 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Jeszcze większy spadek zanotowały witryny informacyjne WP: 450 tys. real users i ponad 70 mln odsłon - wynika najnowszych danych z badania Megapanel PBI/Gemius opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne6 044 938226 955 38934,71%tak
2Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne5 620 848133 678 93632,28%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne4 813 300194 257 13027,64%tak
4Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne3 170 74769 062 58518,21%tak
5Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne2 934 01678 030 48416,85%tak
6Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka2 897 02935 010 91016,64%tak
7Grupa TVN - Serwisy informacyjne2 067 83065 740 03211,87%tak
8Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne1 336 54731 593 8697,67%tak
9Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne1 271 26018 991 8427,30%tak
10Grupa Infor - Informacje1 237 18022 712 5987,10%tak
11Grupa TVP - Serwisy informacyjne1 099 68011 961 2686,31%tak
12Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne1 074 27517 495 7506,17%tak
13se.pl1 041 4318 892 2345,98%tak
14Grupa Google - Serwisy informacyjne948 809-5,45% 
15trojmiasto.pl707 141-4,06% 
16Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne644 1215 823 7003,70%tak
17Grupa Polskie Radio582 3167 442 1903,34%tak
18eioba.pl505 441-2,90% 
19pogodynka.pl409 5547 063 3552,35%tak
20teleman.pl401 1474 665 5092,30%tak


Kultura, rozrywka

YouTube odwiedziło w lutym prawie 200 tys. internautów więcej niż w styczniu, a serwisy rozrywkowe Onetu – ponad 300 tys. więcej, za to wykonali oni ponad 150 mln odsłon mniej. Strony Spilgames straciły prawie 1,3 mln real users i spadły o trzy miejsca. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com10 108 130-58,04% 
2Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe7 539 7551 311 242 65243,29%tak
3Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe6 721 063494 934 09738,59%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe5 834 692391 487 32633,50%tak
5Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe4 144 565329 621 11823,80%tak
6Grupa Google - Serwisy rozrywkowe3 615 789-20,76% 
7filmweb.pl3 281 104158 559 74018,84%tak
8Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe3 116 39252 798 60517,89%tak
9imageshack.us3 101 544-17,81% 
10Grupa Spilgames2 851 890281 035 88716,38%tak
11wyspagier.pl2 692 519-15,46% 
12demotywatory.pl2 609 518-14,98% 
13Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe2 413 929-13,86% 
14wiaderko.com2 315 541-13,30% 
15Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe2 265 49817 647 08313,01%tak
16tekstowo.pl2 021 10234 259 91511,61%tak
17poszkole.pl1 807 365279 308 65210,38%tak
18Grupa Gry-online.pl1 780 70941 796 16710,23%tak
19bigpoint.com1 626 259-9,34% 
20wolnifarmerzy.pl1 606 502-9,22% 


Motoryzacja

otomoto.pl odwiedziło nieco więcej internautów niż miesiąc wcześniej, za to wykonali oni prawie 20 mln odsłon mniej. Ponad 200 tys. real users straciły serwisy motoryzacyjne Interii. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1otomoto.pl3 824 892377 247 53221,96%tak
2Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne2 131 45434 107 51312,24%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne1 610 19730 217 9149,25%tak
4Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne1 477 40638 635 2288,48%tak
5Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne1 171 12918 435 9626,72%tak
6Grupa Polskapresse - Motoryzacja997 07832 122 4215,73%tak
7autocentrum.pl986 90022 854 2765,67%tak
8Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne746 6136 273 6924,29%tak
9Grupa V10.pl716 097-4,11% 
10Grupa Mobile632 702-3,63% 
11Grupa Auto.pl568 0536 095 0503,26%tak
12Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne516 0125 898 2932,96%tak
13autogielda.pl511 21015 093 6832,94%tak
14Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne478 1866 431 8022,75%tak
15scigacz.pl350 1804 243 5732,01%tak
16forumsamochodowe.pl346 1341 358 4331,99%tak
17autoteam.pl309 9041 850 5821,78%tak
18motonews.pl271 6181 905 3741,56%tak
19autogaleria.pl236 4933 150 0651,36%tak
20Grupa Wroom.pl235 1062 433 1671,35%tak


Budownictwo i nieruchomości

Dwie czołowe grupy serwisów straciły nieco popularności: witryny budownicze Gazeta.pl zanotowały ponad 40 tys. użytkowników i ponad 800 tys. odsłon mniej niż w styczniu, a strony o budownictwie Muratora – 65 tys. real users i 1,5 mln odsłon mniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Gazeta.pl - Budownictwo1 404 88223 916 2568,07%tak
2Grupa Murator - Budownictwo1 365 85718 299 9287,84%tak
3otodom.pl949 10627 350 2445,45%tak
4Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości608 63333 403 2263,49%tak
5Grupa Oferty.net584 12511 976 5313,35%tak
6Grupa Interia.pl - Budownictwo564 05830 481 7803,24%tak
7nieruchomosci-online.pl560 97711 220 3433,22%tak
8Grupa Meble.pl - Budownictwo523 275-3,00% 
9Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo477 0058 623 8352,74%tak
10domiporta.pl469 34713 459 4152,70%tak
11Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości424 9322 603 5842,44%tak
12Grupa e-budownictwo.pl423 1884 423 5792,43%tak
13Grupa o2.pl - Budownictwo335 9923 645 0601,93%tak
14Grupa Onet.pl - Budownictwo320 5377 178 2711,84%tak
15Grupa Dom.pl - Budownictwo294 5065 080 1661,69%tak
16dom.money.pl281 6394 385 9011,62%tak
17szybko.pl277 3724 468 0111,59%tak
18skyscrapercity.com275 186-1,58% 
19nportal.pl222 7472 589 3511,28%tak
20Grupa KRN Media206 8123 677 5431,19%tak


Edukacja

Serwisy edukacyjne Wikipedii odwiedziło 200 tys. internautów mniej niż w styczniu, a strony edukacyjne Google – 50 tys. więcej. Gazeta.pl dzięki przejęciu domeny sciaga.pl awansowała na trzecie miejsce. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja8 471 733-48,65% 
2Grupa Google - Edukacja3 504 144-20,12% 
3Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne3 499 80524 443 62920,10%tak
4Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne3 227 39526 836 03518,53%tak
5bryk.pl1 833 5408 551 40810,53%tak
6Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne1 388 97116 238 0567,98%tak
7Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne1 213 17212 938 1316,97%tak
8Grupa Netstel1 100 303-6,32% 
9translate.pl1 088 934-6,25% 
10shvoong.com1 017 483-5,84% 
11zgapa.pl1 010 1212 696 5725,80%tak
12klp.pl994 806-5,71% 
13zadane.pl983 833-5,65% 
14szkolnictwo.pl964 8516 307 4385,54%tak
15ebuda.pl929 647-5,34% 
16pwn.pl -> Serwisy edukacyjne PWN892 3225 462 6735,12%tak
17Grupa Ling.pl741 984-4,26% 
18ang.pl673 6347 778 7463,87%tak
19Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne619 26917 246 3873,56%tak
20interklasa.pl483 090-2,77% 


Erotyka

livejasmin.com cieszył się w lutym podobną popularnością jak w styczniu. Z kolei redtube.com zyskał prawie 100 tys. użytkowników, a adultfriendfinder.com stracił ok. 75 tys. real users i został wyprzedzony przez pornhub.com. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1livejasmin.com1 742 645-10,01% 
2redtube.com1 654 844-9,50% 
3pornhub.com1 052 722-6,04% 
4adultfriendfinder.com962 387-5,53% 
5Grupa Wirtualna Polska - Erotyka845 96091 935 2994,86%tak
6zbiornik.com840 526-4,83% 
7xvideos.com807 843-4,64% 
8Grupa rXmedia801 007-4,60% 
9streamate.com719 632-4,13% 
10erodate.pl659 645-3,79% 
11wildsex.pl647 763-3,72% 
12fotka.sex.pl627 378-3,60% 
13pornotuba.pl607 084-3,49% 
14keezmovies.com566 138-3,25% 
15tube8.com560 015-3,22% 
16xnxx.com548 857-3,15% 
17starsex.pl521 970-3,00% 
18sex-blog.pl490 013-2,81% 
19xhamster.com434 452-2,49% 
20awempire.com412 761-2,37% 


Serwisy sportowe

Czołowe serwisy sportowe wyraźnie zyskały na popularności. Strony Onet.pl odwiedziło 600 tys. internautów więcej niż w styczniu, witryny Gazeta.pl i WP – ponad 300 tys. więcej, a serwisy Interia.pl – 200 tys. więcej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe4 006 402163 695 92823,01%tak
2Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe3 573 67569 571 64220,52%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe3 529 568131 788 71620,27%tak
4Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe1 756 64680 857 14310,09%tak
5Grupa o2.pl - Serwisy sportowe622 0925 362 5223,57%tak
6tvp.pl - sport542 87711 905 6753,12%tak
7Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe413 1304 522 8482,37%tak
8kfd.pl389 025-2,23% 
9livescore.com365 124-2,10% 
10Grupa Fit.pl - Sport304 8981 513 2981,75%tak
1190minut.pl304 30916 664 8461,75%tak
12livesports.pl302 07820 812 1561,73%tak
13Grupa Eurosport294 274-1,69% 
14futbolowo.pl279 19015 339 2851,60%tak
15sportowefakty.pl271 95714 298 8911,56%tak
16skijumping.pl228 2834 699 9641,31%tak
17livescore.pl215 852-1,24% 
18Grupa Sport24.pl213 356-1,23% 
19skionline.pl211 9363 379 9091,22%tak
20Grupa Innovaweb - Sport196 9061 753 3041,13%tak


E-commerce

Allegro.pl odwiedziło mniej więcej tyle samo internautów co w styczniu, którzy za to wykonali ponad 200 mln odsłon mniej. Ponadto w czołowej dziesiątce przeważają spadki popularności – wyjątkami świstak.pl, serwisy e-commerce Ebay i Onet.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro - E-commerce10 611 1414 838 244 56560,93%tak
2nokaut.pl2 670 65811 492 91315,34%tak
3aukcjoner.pl1 744 254-10,02% 
4Grupa Onet.pl - E-commerce1 593 244161 268 5599,15%tak
5euro.com.pl1 503 985-8,64% 
6Grupa Ebay1 266 787-7,27% 
7merlin.pl1 230 266-7,06% 
8skapiec.pl1 210 675-6,95% 
9bonprix.pl1 172 376-6,73% 
10swistak.pl1 137 557-6,53% 
11empik.com1 012 766-5,82% 
12twenga.pl902 737-5,18% 
13okazje.info.pl855 6586 278 4574,91%tak
14bazarek.pl847 2523 602 4174,87%tak
15Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce844 14174 972 4994,85%tak
16Grupa o2.pl - E-commerce843 1707 160 5024,84%tak
17zemgo.com702 990-4,04% 
18komputronik.pl681 485-3,91% 
19Grupa Interia.pl - E-commerce677 19812 925 9523,89%tak
20szafa.pl646 98540 738 9003,72%tak


Styl życia

Liderujące w tej kategorii serwisy lifestylowe Onet.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu. Natomiast witryny o2.pl zyskały ponad 200 tys. użytkowników (przy spadku liczby odsłon o ponad 20 mln), a strony Gazeta.pl straciły 200 tys. real users i zostały wyprzedzone przez serwisy WP. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Styl życia5 515 512275 500 20431,67%tak
2Grupa o2.pl - Styl życia4 899 476215 041 91528,13%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Styl życia4 635 971368 149 81126,62%tak
4Grupa Gazeta.pl - Styl życia4 381 474118 552 93925,16%tak
5Grupa Interia.pl - Styl życia3 149 116106 288 28218,08%tak
6Grupa Edipresse - Styl życia2 558 06046 523 06114,69%tak
7Grupa G+J Polska - Styl życia1 822 20531 182 49910,46%tak
8Grupa We-dwoje.pl - Styl życia1 502 54512 505 1388,63%tak
9Grupa Axel Springer - Styl życia1 331 86710 135 4867,65%tak
10Grupa Infor - Styl życia1 079 3756 779 9856,20%tak
11kozaczek.pl1 075 15219 565 2116,17%tak
12dlastudenta.pl1 026 1927 213 6555,89%tak
13Grupa Innovaweb - Styl życia1 021 90313 822 8585,87%tak
14Grupa Murator - Styl życia987 7933 035 7365,67%tak
15biomedical.pl942 657-5,41% 
16wielkiezarcie.com822 9057 690 9784,73%tak
17Grupa Styl.fm739 82827 188 0564,25%tak
18opoka.org.pl697 264-4,00% 
19smaczny.pl694 517-3,99% 
20rynekmedyczny.pl663 4954 057 0243,81%tak


Turystyka

Serwisy turystyczne Onet.pl straciły prawie 200 tys. real users i 2 mln odsłon w porównaniu ze styczniem. Z kolei witryny turystyczne zanotowały spadek liczby użytkowników o ponad 200 tys., a liczby odsłon – o ponad 1 mln. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne2 283 31236 842 44813,11%tak
2rozklad-pkp.pl1 710 823-9,82% 
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne1 025 14214 337 1095,89%tak
4Grupa Eholiday.pl762 405-4,38% 
5Grupa E-podroznik.pl618 0757 129 9193,55%tak
6Grupa Nocowanie.pl585 187-3,36% 
7Grupa Meteor24.pl518 617-2,98% 
8Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne451 4164 080 0512,59%tak
9Grupa Travelplanet.pl SA425 197-2,44% 
10odleglosci.pl399 2661 767 1602,29%tak
11Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne387 3733 885 1002,22%tak
12esky.pl386 9671 105 3192,22%tak
13tur-info.pl378 000-2,17% 
14Grupa Wakacje.pl364 737-2,09% 
15Grupa Fajnewczasy.pl357 1665 011 7782,05%tak
16booking.com281 559-1,62% 
17rozklady.pl274 546-1,58% 
18Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne251 1461 592 8281,44%tak
19panoramio.com231 066-1,33% 
20Grupa Allegro.pl - Turystyka223 5891 668 5441,28%tak


Firmowe

Serwisy Microsoftu zyskały w porównaniu ze styczniem 450 tys. użytkowników, dzięki czemu wyprzedziły witryny Mozilli, które odwiedziło 400 tys. internautów mniej niż miesiąc wcześniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Microsoft - Firmowe 6 450 456-37,04% 
2Grupa Mozilla5 842 146-33,55% 
3Grupa Plus GSM3 254 303-18,69% 
4Grupa Orange3 135 817-18,01% 
5Grupa PKO BP3 062 840-17,59% 
6adobe.com2 297 180-13,19% 
7Grupa PTC Era2 128 083-12,22% 
8conduit.com2 063 798-11,85% 
9loteriard.pl1 776 069-10,20% 
10Grupa ING1 659 901-9,53% 
11Grupa Google - Firmowe1 609 149-9,24% 
12Grupa Play1 585 382-9,10% 
13lotto.pl1 479 999-8,50% 
14Grupa Mbank1 419 496-8,15% 
15Grupa GG Network - Serwisy firmowe1 285 20415 548 3717,38%tak
16Grupa BZWBK1 253 485-7,20% 
17tp.pl1 248 477-7,17% 
18eskk.pl1 238 321-7,11% 
19cyfrowypolsat.pl1 188 748-6,83% 
20winamp.com1 153 319-6,62% 


Nowe Technologie

Wszystkie serwisy z czołowej dziesiątki zanotowały spadki popularności w porównaniu ze styczniem. Najwięcej – ponad 650 tys. użytkowników i prawie 4 mln odsłon – straciły witryny IDG. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Interia.pl - Nowe technologie4 464 08941 479 35925,63%tak
2dobreprogramy.pl3 947 38531 544 57022,67%tak
3Grupa Onet.pl - Nowe technologie3 311 70646 256 31219,02%tak
4Grupa IDG - Nowe technologie2 477 38613 962 50914,23%tak
5Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie2 328 71710 641 72613,37%tak
6instalki.pl2 055 5958 849 78511,80%tak
7Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie2 026 28023 087 66711,64%tak
8pobierz.pl1 479 442-8,50% 
9frazpc.pl1 243 1844 196 6897,14%tak
10Grupa SoftMania.eu1 201 9705 255 7546,90%tak
11programosy.pl1 032 395-5,93% 
12pobieraczek.pl879 212-5,05% 
13chip.eu708 878-4,07% 
14Grupa Axel Springer - Nowe technologie705 2793 570 0154,05%tak
15telepolis.pl672 5306 585 2893,86%tak
16download.net.pl648 795-3,73% 
17brothersoft.com645 281-3,71% 
18chip.pl628 5293 267 7453,61%tak
19bfmsa.com.pl608 389-3,49% 
20Grupa TRO Media - Nowe Technologie596 3742 370 7683,42%tak


Praca

Serwisy rekrutacyjne WP odwiedziło 200 tys. internautów mniej niż w styczniu. Za to jobrapido.pl zyskało ponad 150 tys. real users i wyprzedziło stronę infopraca.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Gazeta.pl - Praca2 257 99749 310 31112,97%tak
2Grupa Pracuj - Praca1 797 29453 760 46010,32%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Praca1 338 64810 837 2227,69%tak
4jobrapido.pl1 321 628-7,59% 
5infopraca.pl1 235 966-7,10% 
6Grupa Money.pl -> money.pl -> praca.money.pl892 66215 347 0555,13%tak
7monsterpolska.pl855 880-4,91% 
8praca.pl820 964-4,71% 
9gowork.pl686 2765 178 9633,94%tak
10Grupa Polskapresse - Praca685 76012 892 5693,94%tak
11Grupa Axel Springer - Praca640 1494 772 8093,68%tak
12Grupa Allegro - Praca598 0757 406 8773,43%tak
13egospodarka.pl -> praca.egospodarka.pl505 7755 472 4872,90%tak
14szybkopraca.pl424 659-2,44% 
15Grupa Presspublica -> kariera.pl401 7123 817 2452,31%tak
16jobisjob.pl268 322-1,54% 
17Grupa Onet.pl - Praca237 2183 901 9401,36%tak
18careerjet.pl209 954-1,21% 
19Grupa Hrc.pl204 750-1,18% 
20praca4u.net195 640-1,12% 


Społeczności

Nasza-klasa.pl utrzymała popularność ze stycznia, natomiast kolejne trzy grupy serwisów społecznościowych zanotowały spadki po ok. 200 tys. real users. Za to Facebook zyskał prawie 700 tys. użytkowników, dzięki czemu awansował z ósmego na piąte miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1nasza-klasa.pl11 408 334-65,51% 
2Grupa Gazeta.pl - Społeczności5 993 331362 487 84834,41%tak
3Grupa Onet.pl - Społeczności5 096 38191 492 43229,26%tak
4Grupa Interia.pl - Społeczności4 826 717169 275 49427,72%tak
5facebook.com4 785 820-27,48% 
6Grupa Google - Społeczności4 616 916-26,51% 
7Grupa Wirtualna Polska - Społeczności4 550 12253 699 95126,13%tak
8Grupa GG Network - Społeczności3 944 274130 043 43822,65%tak
9Grupa o2.pl - Społeczności3 319 29267 419 32019,06%tak
10zapytaj.com.pl2 573 335-14,78% 
11wordpress.com2 277 750-13,08% 
12peb.pl2 095 081-12,03% 
13fotka.pl1 937 9801 042 772 12911,13%tak
14grono.net1 720 411235 412 5239,88%tak
15precyl.pl1 258 486-7,23% 
16wykop.pl1 255 440-7,21% 
17cokupic.pl1 196 1356 618 3366,87%tak
18myspace.com - pozostałe1 112 167-6,39% 
19goldenline.pl1 036 188-5,95% 
20Grupa TRO Media - Społeczności1 001 0729 717 9825,75%tak


Mapy i lokalizatory

Serwisy z tej kategorii Google odwiedziło 300 tys. internautów mniej niż w styczniu, a zumi.pl – 80 tys. mniej. Za to targeo.pl przekroczyło poziom 1 mln użytkowników i 3 mln odsłon. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Google - Mapy i lokalizatory5 150 456-29,57% 
2Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl4 195 48532 934 37924,09%tak
3targeo.pl1 007 2823 252 4505,78%tak
4szukacz.pl - mapy781 5002 680 8244,49%tak
5mapa.pf.pl539 9891 275 0013,10%tak
6wikimapia.org327 845-1,88% 
7Grupa Interia.pl - map24.interia.pl296 52010 299 3201,70%tak
8miplo.pl236 429-1,36% 
9jakdojade.pl219 586-1,26% 
10planmiasta.info214 423-1,23% 
11Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl173 166576 1430,99%tak
12dojazd.org135 713-0,78% 
13mapgo.pl89 859-0,52% 
14um.warszawa.pl - mapy78 799-0,45% 
15pkt.pl - mapy71 972315 5480,41%tak
16kodypocztowe.info54 358-0,31% 


Hosting

Serwisy hostingowe Interii straciły w porównaniu ze styczniem 300 tys. użytkowników, a witryny hostingowe Onetu – 250 tys. Za to home.pl utrzymało popularność ze stycznia, dzięki czemu awansowało na pierwsze miejsce.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1home.pl2 516 862-14,45% 
2Grupa Interia.pl - Hosting2 478 66919 955 00114,23%tak
3Grupa Onet.pl - Hosting2 376 14521 987 40213,64%tak
4nazwa.pl1 902 302-10,92% 
5Grupa Wirtualna Polska - Hosting1 594 6619 884 7359,16%tak
6Grupa Yoyo.pl - Hosting1 495 474-8,59% 
7prv.pl1 432 73011 185 9708,23%tak
8Grupa Osemka.pl - Hosting1 284 8849 494 3827,38%tak
9Grupa Ovh1 246 260-7,16% 
10art.pl1 219 555-7,00% 
11cba.pl1 092 983-6,28% 
12Grupa Click-Media988 820-5,68% 
13strony hostingowane neostrada.pl684 138-3,93% 
14webd.pl625 837-3,59% 
15one.pl514 878-2,96% 
16boo.pl429 206-2,46% 
17strony hostingowane aster.pl345 949-1,99% 
18of.pl329 425-1,89% 
19az.pl - hosting317 488-1,82% 
20google.com - Sites295 892-1,70% 


Publiczne

Z tego zestawienia z oczywistych względów wypadła liderująca w styczniu strona Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Popularność i hierarchia pozostałych stron publicznych nie zmieniła się zbyt mocno.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1zus.pl801 153-4,60% 
2pajacyk.pl718 26620 394 1384,12%tak
3ngo.pl655 527-3,76% 
4policja.gov.pl627 717-3,60% 
5Grupa Mf.gov.pl593 419-3,41% 
6Grupa Uniwersytet Warszawski561 285-3,22% 
7stat.gov.pl549 558-3,16% 
8uj.edu.pl479 508-2,75% 
9Grupa Praca.gov.pl478 137-2,75% 
10univ.gda.pl461 607-2,65% 
11sejm.gov.pl419 028-2,41% 
12europa.eu397 212-2,28% 
13Grupa AGH391 804-2,25% 
14bip.gov.pl319 819-1,84% 
15pw.edu.pl303 911-1,75% 
16us.edu.pl284 080-1,63% 
17umk.pl262 937-1,51% 
18amu.edu.pl262 315-1,51% 
19szkolazklasa.pl245 952-1,41% 
20pwr.wroc.pl244 184-1,40% 


Wyszukiwarki i katalogi

Wyszukiwarki i katalogi Google przekroczyły poziom 16 mln real users, ale ich zasięg spadł ze względu na ogólnie rosnącą penetrację internetu. Z kolei ask.com stracił w porównaniu ze styczniem ponad 150 tys. użytkowników, przez co został wyprzedzony przez wyszukiwarki i katalogi Onetu.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi16 008 881-91,93% 
2Grupa pf.pl - Wyszukiwarki3 495 58023 079 41320,07%tak
3pkt.pl - pozostale2 372 3899 980 59313,62%tak
4Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi2 322 61251 650 14113,34%tak
5ask.com2 218 683-12,74% 
6firmy.net1 719 1627 310 0499,87%tak
7bing.com1 583 755-9,09% 
8yellowpages.pl1 318 791-7,57% 
9Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki1 193 91614 800 5706,86%tak
10filestube.com1 071 833-6,15% 
11mywebsearch.com989 623-5,68% 
12Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki839 41915 795 0534,82%tak
13favore.pl777 5482 868 1124,46%tak
14search.yahoo.com767 727-4,41% 
15webwweb.pl697 472-4,00% 
16trovit.pl688 844-3,96% 
17Grupa Toplista.pl685 788-3,94% 
18cylex.pl517 400-2,97% 
19ineedfile.com468 144-2,69% 
20hotfrog.pl409 323-2,35% 


Serwisy biznesowe

Cztery czołowe grupy witryn w tej kategorii straciły w porównaniu ze styczniem po ok. 100 tys. użytkowników. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w lutym ponad 420 tys. internautów.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
 Nazwa Użytkownicy
(real users)
Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe3 680 85454 476 71621,14%tak
2Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe3 230 03133 080 78218,55%tak
3Grupa Infor - Serwisy biznesowe2 592 38824 926 90214,89%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe2 401 47738 218 98313,79%tak
5Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe2 197 16240 564 89712,62%tak
6Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe1 773 37417 713 16610,18%tak
7Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe1 563 28322 300 7498,98%tak
8eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe1 448 2568 139 1428,32%tak
9forumprawne.org839 639-4,82% 
10Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe759 6824 034 2154,36%tak
11Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe709 7035 092 0514,08%tak
12nf.pl629 8104 014 6803,62%tak
13m2515 5552 333 2502,96%tak
14Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe510 1903 330 3692,93%tak
15Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo497 787-2,86% 
16biznesforum.pl486 933-2,80% 
17pitpro.pl485 987-2,79% 
18wirtualnemedia.pl420 4622 055 4792,41%tak
19podatki.biz337 0951 666 9091,94%tak
20pit.dobry.pl311 793-1,79% 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w Polsce

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agencjaopcom
ale nasza-klasa dostaje w dupe - brawo facebook!!!
odpowiedź
User
zapraszam na:
http://clothingmarketing.blogspot.com/2010/04/female.html
odpowiedź
User
Max
A gdzie ekologia, tematy na czasie.
odpowiedź