NAM International przejęło sprzedaż reklam w Palace Cinemas
NAM International rozpoczęło sprzedaż reklam w 15 kinach Palace Cinemas, które niedawno przejęła sieć Cinema City. W ten sposób broker poszerzył swoją ofertę w Czechach i na Węgrzech oraz rozpoczął działalność na Słowacji.
Dzięki przejęciu sprzedaży reklam w 15 multipleksach kinowych Palace Cinemas oferta NAM International powiększyła się o 141 ekranów. Obecnie broker oferuje reklamodawcom 902 ekrany kinowe w sześciu krajach Europy Środkowej: Polsce, Węgrzech, Czechach, Rumunii, Bułgarii i Słowacji.
– Tak znaczące rozszerzenie oferty w Czechach, na Węgrzech oraz wejście na rynek Słowacji sprawia, że teraz jesteśmy w stanie zapewnić reklamodawcom zarówno serwis, jak i zasięg w całej Europie Środkowej – podkreśla Bianka Pawlewska, general manager w NAM International.
Przypomnijmy, że Cinema City International zapowiedział niedawno zainwestowanie w tym roku 2-3 mln euro w modernizację i cyfryzację kin z sieci Palace Cinemas (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: NAM International przejęło sprzedaż reklam w Palace Cinemas