Natalia Kukulska wybrała wkładki Carefree (wideo)
Zakończyła się właśnie kampania promocyjna wkładek higienicznych Carefree. Akcja przygotowana przez Optimum Media OMD i Mozaic oprócz standardowej kampanii reklamowej objęła działania typu product placement z udziałem piosenkarki Natalii Kukulskiej.
Celem akcji było promowanie używania wkładek higienicznych Carefree i zapewnianie, że wpisują się one w ich osobowość i styl życia kobiet. Działania skierowane były do grupy dziewcząt w wieku 15-20 lat.
Standardowa część kampanii obejmowała zrealizowany w czasopiśmie "Bravo Girl" konkurs "Odśwież szafę za free z Carefree". Oprócz bonu na zakup ubrań można było w nim wygrać lunch z Natalią Kukulską, sesję zdjęciową w magazynie i udział w programie "In&Out" na antenie VIVA Polska.
Natomiast działania typu product placement z udziałem Natalii Kukulskiej przeprowadzone zostały w teledysku artystki i podczas jej trasy koncertowej. I tak klip do piosenki "Fantasies" z płyty "Sexi Flexi" utrzymany jest w kolorach różu, który jest rozpoznawalną cechą opakowania Carefree. Natomiast podczas koncertów Kukulskiej oprócz obecności tej barwy pojawiały się wizualizacje w postaci charakterystycznego dla marki kwiatu stokrotki. Ponadto logo Carefree znalazło się na wszystkich materiałach promujących trasę artystki pięciu miastach Polski - w prasie, telewizji, internecie oraz na plakatach i biletach.
Przygotowana przez Optimum Media OMD i Mozaic kampania przyniosła efekt w postaci wzrostu sprzedaży produktów Carefree o 11 proc. między drugim kwartałem 2007 i 2008 roku oraz zwiększenie się udziałów marki w rynku wkładek o 15 proc. między pierwszym a drugim kwartałem obecnego roku.
Dołącz do dyskusji: Natalia Kukulska wybrała wkładki Carefree (wideo)