NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg na zakup usług marketingu internetowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować minimum rok.
Przedmiotem przetargu jest zakup usług marketingu on-line. Obejmuje on usługi przygotowania, zaplanowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w internecie, z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.
Z wybraną agencją NCBiR będzie pracować rok od zawarcia umowy. Instytucja przewiduje możliwość przedłużenia współpracy o kolejnych 12 miesięcy.
Na obecnym etapie postępowania Centrum nie podaje wielkości budżetu.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga: 40) oraz organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (waga: 10), kryterium merytoryczne: "Koncepcja kreatywna przykładowego postu sponsorowanego na portalu Facebook (waga: 25) oraz kryterium merytoryczne "Koncepcja kreatywna przykładowej kampanii Google Ads" (waga: 25).
Przetarg trwa do 25 marca br.
Dołącz do dyskusji: NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy