Netflix uruchomił witrynę “Tudum”
Gigant strumieniowych treści wideo uruchomił nową witrynę internetową o nazwie “Tudum”. Na portalu będą pojawiać się wiadomości na temat seriali i filmów z platformy Netflix.
Netflix szuka nowych sposobów na promowanie swoich unikalnych treści, a jednym z nich ma być nowa witryna “Tudum”. Użytkownicy odwiedzający nową stronę otrzymają tam szczegółowe informacje na temat filmów i seriali z platformy.
Nowa witryna Netflixa
Witamy w Tudum - oficjalnej witrynie Netflixa, która podsyci twój apetyt na ulubione programy i filmy. Przeczytaj historie kryjące się za naszymi historiami. Oglądaj filmy zza kulis i poznaj swoją ulubioną obsadę i postacie.[...] Tudum to dosłownie głos Netflixa i Twoje zaufane źródło informacji na temat produkcji i talentów, które rozświetlają Twój ekran - czytamy w oficjalnym komunikacie na nowej witrynie.
Co więc można znaleźć na nowej witrynie należącej do Netflixa? Wszelki dodatkowe treści na temat produkcji, informacje o serialach i filmach, daty premier i teasery. Na platformie pojawią się również wywiady z aktorami grającymi kluczowe role w ulubionych serialach użytkowników platformy. Już teraz można tam znaleźć chociażby obszerny artykuł na temat nadchodzącej premiery drugiego sezonu Wiedźmina, na podstawie książek Andrzeja Sapkowskiego.
Co ciekawe, witryna jest połączona z platformą Netflix, a co za tym idzie, po wejściu na nią użytkownik serwisu VoD automatycznie zostaje zalogowany i nie musi tworzyć dodatkowego konta. Firma zaznacza, że każda zalogowana osoba będzie miała dostęp do większej ilości wyselekcjonowanych treści. Już teraz na witrynie znajdują się dodatkowe informacje na temat “Back to the Outback, “Emily in Paris, “The Harder They Fall, “Don’t Look Up”, czy Saturday Morning All Star Hits!”.
Skąd się wzięła nazwa “Tudum”? Otóż jest to wyraz dźwiękonaśladowczy określający dźwięk, który słyszą użytkownicy gdy klikają odtwarzanie treści na platformie Netflix. Równocześnie jest to nazwa globalnego eventu, który odbył się we wrześniu br. Wówczas ponad 145 największych gwiazd oraz twórców z całego świata - reprezentujących ponad 70 filmów, seriali i odcinków specjalnych - pojawiło się na wirtualnej scenie, by wspólnie opowiedzieć o swojej pracy i zaspokoić ciekawość fanów. Warto zaznaczyć, że witryna jest wciąż na wczesnym etapie produkcji, a Netflix planuje ją stale rozwijać, dodając nowe funkcje w niedalekiej przyszłości.
Mam obsesję na punkcie popkultury, odkąd moja rodzina przeniosła się z Ghany do Coloarodo Springs, gdy miałem 12 lat. Chociaż nie czułem się odmienny, inne dzieci w moim wieku myślały, że jestem inny. Wiecie co było najlepszym sposobem na nawiązanie z nimi kontaktu? Popkultura. W latach 90 popkultura oznaczała oglądanie Johna Elwaya i Denver Broncos, noszenie spranych dżinsów i słuchanie Pauli Abdul i Tupaca. Teraz Netflix jest częścią kulturowego ducha czasu, a moja praca jest niezwykle ekscytująca, bo dzięki pracy, którą wykonujemy, mam kontakt z fanami z całego świata poprzez ich ulubione programy i filmy - skomentował Bozoma Saint John, chief marketing officer Netflixa.
Nowa witryna Netflixa jest już dostępna globalnie, jednakże obecnie są na niej treści wyłącznie w języku angielskim. Równocześnie nie jest wciąż jasne, czy firma planuje wprowadzić inne wersje językowe strony Tudum.
Netflix kasuje "Cowboy Bebop" po jednym sezonie
Netflix zrezygnował z kontynuacji serialu "Cowboy Bebop". Główny powód to słabe recenzje i szybko spadająca oglądalność pierwszego sezonu adaptacji kultowego japońskiego anime pod tym samym tytułem.
Co najchętniej oglądają widzowie Netfliksa? Oto pierwsza dziesiątka filmów i seriali
Na świecie najchętniej oglądanym filmem na platformie Netflix w ostatnim tygodniu był western i dramat psychologiczny "Psie pazury", a w Polsce francuska komedia "Rozpieszczone bachory". Z kolei wśród seriali króluje trzeci sezon "Zagubionych w kosmosie".
Dołącz do dyskusji: Netflix uruchomił witrynę “Tudum”
"Dziennikarze"...